Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:19:58 GMT

سایت دفن زباله بوشهر به خارج از شهر انتقال یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۹۴۶۷

سایت دفن زباله بوشهر به خارج از شهر انتقال یابد

ایسنا/بوشهر رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: سایت دفن زباله این شهر در جاده نیروگاه بسیار نامناسب و غیر بهداشتی است از همین رو سایت دفن زباله به خارج از شهر انتقال یابد.

خدیجه گرشاسبی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا اظهار کرد: سایت دفن زباله شهر بوشهر در جاده نیروگاه بسیار نامناسب و غیر بهداشتی است و علاوه بر مسائل بهداشتی و زیست محیطی چهره آن منطقه که محل تردد شخصیت های ملی و بین المللی به نیروگاه اتمی است را زشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی در ادامه افزود: موضوع انتقال سایت دفن زباله شهر بوشهر از سال‌های قبل مطرح بوده است که تا کنون اقداماتی انجام نشده است و شهروندان محلات جنوبی دچار مشکل کرده است و آتش سوزی چندی پیش زباله‌ها تا سرتل و رایانی دود این آتش‌ها رفته و مردم از وضعیت موجود بسیار ناراضی هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: مطالبه جدی همه شهروندان به‌ویژه شهروندان محلات جنوبی انتقال سایت دفن زباله به خارج از شهر است از این رو بهترین هدیه به اهالی محلات جنوبی جابه‌جایی سایت زباله است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر بوشهر، گرشاسبی بیان کرد: درخواست دارم این موضوع که سلامت شهروندان را به خطر انداخته در دستور کار قرار گیرد و با تعامل با نیروگاه و مدیریت استان به وضعیت سایت دفن زباله‌های شهر رسیدگی شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زباله سایت دفن زباله شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه‌های اطراف سحابی حلقه

سحابی حلقه (M57) پیچیده‌تر از آن است که در یک تلسکوپ کوچک به‌نظر می‌رسد. حلقه مرکزی که به‌راحتی قابل مشاهده است حدود یک سال نوری وسعت دارد.
این نوردهی بسیار عمیق که تلاش مشترکی از داده‌های سه تلسکوپ بزرگ و مختلف را ترکیب می‌کند، رشته‌های حلقه‌ای گاز درخشان را که بسیار دورتر از ستاره مرکز آن گسترش می‌یابد، بررسی می‌کند.

این تصویر ترکیبی شامل نور قرمز ساطع‌شده از هیدروژن و همچنین نور مرئی و مادون قرمز است.

سحابی حلقه یک سحابی سیاره‌ای دراز است؛ نوعی سحابی که زمانی ایجاد می‌شود که یک ستاره شبیه به خورشید تکامل می‌یابد تا جو بیرونی خود را منفجر کند و به یک ستاره کوتوله سفید تبدیل شود.

این سحابی در فاصله ۲۵۰۰ سال نوری به سمت صورت فلکی شلیاق قرار دارد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • حلقه‌های اطراف سحابی حلقه
  • تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود