Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ جواد گرامی مقدم گفت: از ابتدای امسال تا کنون میزان تقدیر و تشکر از کارکنان انتظامی استان ۵ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است .

بیشتر بخوانید 

دستگیری سارق سابقه دار در خراسان شمالی

سرهنگ جواد گرامی مقدم گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد تماس‌های دریافتی از طریق مرکز ۱۹۷ نسبت به سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶۲۸ مورد از تماس‌های دریافتی قابل رسیدگی بودند، افزود: از میان این تماس‌ها تعداد ۲۴ مورد مربوط به شکایت بوده که به نسبت سال قبل ۵۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۹ مورد از تماس‌های قابل رسیدگی شده در حوزه تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس استان بوده است، تصریح کرد: این رقم به نسبت سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ گرامی مقدم ادامه داد: جلسات ملاقات مردمی با فرمانده انتظامی استان به صورت حضوری برگزار می‌شد که به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا به صورت تلفنی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه جلسات ارتباط مردمی با فرمانده انتظامی استان به صورت ۲ هفته یکبار برگزار می‌شود، یاد آور شد: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۱۲ جلسه برگزار شده و به درخواست‌های ۱۵۳ نفر از تماس گیرندگان رسیدگی شده است.

او  با تاکید بر اینکه خوشبختانه میزان شکایت از عملکرد پلیس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد کاهش داشته است، یاد آور شد: تعداد تماس‌های مربوط به تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس خراسان شمالی با افزایش ۵ درصدی به نسبت سال قبل همراه بوده است.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی مرکز نظارت همگانی انتظامی استان سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات استان زنجان صعودی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گنج‌خانلو گفت: فروردین ماه امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن نیز ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی افزود: ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: بعد از یک سال روند کاهشی صادرات، ارزش صادرات استان نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

گنج‌خانلو گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحد‌های صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش یابد.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

دیگر خبرها

  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • ثبت بیش از ۳۸ هزار تماس با مرکز سامد (۱۱۱) استان
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن