Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ  کریم نصرالهی،معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام  گفت: ارائه کلیپ‌های آموزشی در فضای مجازی با هدف پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی یکی از برنامه‌های اصلی پلیس است.

او با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی بخش مهمی از زندگی مردم را تشکیل داده و مخاطبان زیادی در این فضا حضور دارند، خاطرنشان کرد:پلیس در هفته ناجا امسال با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار تمام تلاش خود را درجهت ارائه خدمات ارزنده به آحاد جامعه به خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه با تاکید بر اینکه شرایط کرونایی حاکم بر جامعه نمی‌تواند مانعی برای ارائه خدمات آموزشی و پیشگیرانه پلیس باشد، اظهار داشت: امسال ما در هفته ناجا سعی خواهیم کرد تا برنامه‌های خود را از طریق فضای مجازی، رسانه‌های دیداری و شنیداری به مردم ارائه دهیم.

او در پایان، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تجلیل از کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان از دیگر اولویت‌های هفته ناجا در استان ایلام می‌باشد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش فضای مجازی پیشگیری آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی می شود.

وی بیان داشت: تلاش می شود که با توجه به آسیب های فضای مجازی، برنامه های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه های طلایی با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

کد خبر 6093482

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است