Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:42:23 GMT

حقیقت مالک اشتر بودن یعنی سرآمد بودن در جبهه نرم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۰۲۵۸

حقیقت مالک اشتر بودن یعنی سرآمد بودن در جبهه نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،حجت الاسلام علی درویشی در جشنواره مالک اشتر گفت: قرآن هم انسان را با عظمت یاد میکند از نظر قرآن انسان خلیفه خدا در روی زمین است و فطرتا خداشناس، شخصیتی آزاد و مستقل دارد.

وی افزود: ما به عنوان پاسدار در دو جبهه رسالت خود را ترسیم کردیم یکی در جبهه نرم و  دیگری در  جبهه سخت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: حقیقت مالک اشتر بودن یعنی سرآمد بودن در جبهه نرم کما اینکه امروز جبهه نرم است که حرف اول و آخر را در دنیا میزند. 

وی با اشاره به ویژگی‌های مالک اشتر از دیدگاه و زبان امام علی(ع)  عنوان کرد: ویژگی‌های مالک اشتر از دید امام علی(ع)این است که  در روزهای ایام خطر هوشیار بوده، از دشمن به هنگام هراس فرار نمی‌کرد، شمشیری از شمشیرهای خدا بود که برندگی آن کند نمی‌شد، بر بدکاران و ستم پیشگان از آتش سخت‌تر بود، قدرت مهار‌کردن دشمن را به طور کامل داشت و  مالک اشتر ثابت و استوار بود، تشخیص درست وضعیت داشت و  برای حضرت علی(ع) چنان بود که او برای رسول خدا بود.

درویشی با بیان اینکه امروز اگر ما مالک اشتر رهبری هستیم باید این‌گونه ویژگی‌هایی داشته باشیم افزود: کلید واژه شخصیت مالک در ولایت مداری و پیروی از امام معصوم خود خلاصه شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن مالک اشتر ولی فقیه انسان مالک اشتر جبهه نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر

مالک جدید باشگاه پرسپولیس در انتشار لوگوی این تیم اشتباهی را مرتکب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزارت ورزش چند روز قبل سرانجام واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام داد و سرخابی‌ها مالکان جدید خود را شناختند. پرسپولیس به کنسرسیومی از 6 بانک مختلف واگذار شده که یکی از آن‌ها بانک شهر است.

بانک شهر اخیرا پوستری برای پرسپولیس منتشر کرده که در آن یک اشتباه عجیب دیده می‌شود. این بانک به جای استفاده از شیرهای هخامنشی که در لوگوی پرسپولیس قرار دارند، 2 گاو را قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده