Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:40:23 GMT

تسلیت فرمانده کل سپاه درپی درگذشت والده سردار غیب‌پرور

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۰۶۹۵

تسلیت فرمانده کل سپاه درپی درگذشت والده سردار غیب‌پرور

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت والده سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع)، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با ارسال پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرانقدر سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور

جانشین محترم فرماندهی کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع)

با سلام و تحیات؛

درگذشت جانکاه مرحومه مغفوره حاجیه خانم رقیه حاجیوندی والده مکرمه جنابعالی، موجب تاثر و تالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید مجاهدت فاطمی آن بانوی مومنه و صالحه در تربیت فرزندانی برومند، انقلابی و ولایتمدار مانند آن برادر عزیز که در زمره مجاهدان هشت سال دفاع مقدس و خادمین صادق نظام اسلامی نقش آفرینی‌های ماندگاری بویژه در دیار سلحشور پرور فارس ثبت کرده‌اید، ذخیره‌ای ارزشمند نزد پروردگار کریم برای سربلندی آن مادر پاکدامن و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در روز عقبی خواهد بود.

اینجانب این مصیبت جانسوز را به جنابعالی و دیگر داغدیدگان مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت زهرا (س) و برای آن سردار عالیقدر و عموم مصیبت دیدگان ارجمند صبر، شکیبایی و بقای عمر توام با صحت، سلامتی و ثبات قدم مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر 5300740 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس غلامحسین غیب پرور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غلامحسین غیب پرور سپاه مجلس شورای اسلامی صحن مجلس سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان افغانستان محمد باقر قالیباف احمد وحیدی وزارت اطلاعات آیت الله خامنه ای وزارت دفاع حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد