Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت اینستاگرام شاید درگذشته به نظر کار ساده‌ای می‌رسید اما امروزه موفقیت و فروش بیشتر شما به حرفه‌ای و منظم بودن ادمین پیج اینستاگرام کسب‌وکارتان وابسته است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با فراگیری بیماری کرونا بسیاری از کسب‌وکارها به سمت ارائه خدمات و فروش محصولات در فضای مجازی رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی که در آن می‌توانید مشتری‌هایی به وسعت سراسر ایران را جذب کسب‌وکارتان کنید، اینستاگرام است. مدیریت اینستاگرام شاید درگذشته به نظر کار ساده‌ای می‌رسید اما امروزه موفقیت و فروش بیشتر شما به حرفه‌ای و منظم بودن ادمین پیج اینستاگرام کسب‌وکارتان وابسته است.

5 دلیل برای اینکه چرا باید از ادمین اینستا استفاده کنیم!

اگر هدف شما فعالیت حرفه‌ای و فروش در اینستاگرام باشد، باید با نیاز مخاطبان و شیوه ارتباط با آن‌ها آشنا باشید. امروزه اینستاگرام قواعد و اصولی را در رابطه ‌با فعالیت افراد در آن وضع کرده است که سرپیچی از آن‌ها می‌تواند منجر به دریافت تذکر یا بسته شدن پیج شما شود! نقش ادمین پیج اینستاگرام در مدیریت پیج  مربوط به کسب‌وکارتان هوشمندانه‌ترین کاری است که می‌توانید برای این منظور انجام دهید.

دلایل استفاده از ادمین اینستاگرام به این موارد محدود نشده و شما برای مدیریت اینستاگرام کسب‌وکارتان نیاز به ادمین اینستا دارید زیرا:

1- ادمین اینستا می‌تواند با تولید محتوای مناسب مخاطبان را جذب پیج کند!

مخاطبان شما برای دریافت محتوای سرگرم‌کننده، جذاب، آگاهی‌بخش و کاربردی پیج شما را دنبال خواهند کرد. تولید محتوای متناسب با کسب‌وکار و پرسونای مخاطبان پیج یکی از مهم‌ترین وظایفی است که اگر ادمین پیج اینستاگرام شما بتواند به‌ خوبی از پس آن برآید، هر روز شاهد رشد و محبوبیت پیج کسب‌وکارتان خواهید بود.

2- تبدیل مخاطب به مشتری از مهارت‌های ادمین اینستا حرفه‌ای است!

وقتی که صحبت از مدیریت اینستاگرام می‌شود، یکی از مهم‌ترین اهداف را می‌توان تبدیل مخاطبان جذب‌شده به مشتری دانست. شاید شما بتوانید با تولید محتوای مناسب مخاطبان و فالوورهای زیادی را جذب کنید اما ایجاد احساس نیاز به خرید و اعتماد به پیج شما کاری است که تنها یک ادمین پیج اینستاگرام حرفه‌ای می‌تواند از پس آن به‌ خوبی برآید!

3- افزایش فروش با ارتباط مناسب با مخاطب از توانایی‌های ادمین اینستا است!

یک ادمین پیج اینستاگرام حرفه‌ای شیوه برخورد و ارتباط با مخاطبان را می‌داند و با ساخت محتوای تعاملی سعی می‌کند تا نیاز مخاطب را شناسایی کرده و تلاش کند تا بتواند از این راه رضایت مخاطب را جلب کند. یک مخاطب راضی که ارتباط مناسبی با پیج اینستاگرامی کسب‌وکارتان برقرار کرده است، مشتری جدید شما می‌شود. کلید افزایش فروش در اینستاگرام در دست ادمین اینستا حرفه‌ای شماست!

4- با ادمین اینستا می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید!

برای اینکه بتوانید یک پیج موفق و با فروش عالی داشته باشید باید بتوانید مخاطب را بشناسید، ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی کنید، محتوای متنی، گرافیکی و ویدیویی باکیفیت تهیه کنید، با مخاطب ارتباط برقرار کرده و به کامنت‌ها، دایرکت‌ها و سفارش‌های خرید رسیدگی کنید. این کارها علاوه بر داشتن مهارت کافی نیازمند صرف زمان بسیار زیادی است.ژ

5- با ادمین اینستا به قوانین و ضوابط اینستاگرام احترام بگذارید!

کارهایی مانند استفاده از ربات، خرید فالوور، خرید پیج و ... شاید وسوسه‌کننده به نظر برسند اما مانند بمب ساعتی هستند و هر لحظه امکان دارند با منفجر شدن پیج و تلاش شما را نابود کنند. برای استفاده از خدمات اینستاگرام لازم است تا به قوانین آن احترام بگذارید و ادمین اینستا بهترین انتخابی است که می‌تواند روند طبیعی رشد پیج شما را سرعت ببخشد.

چالش یافتن ادمین اینستاگرام حرفه‌ای به پایان رسید!

یافتن ادمین برای مدیریت اینستاگرام کسب‌وکارتان شاید چالش بزرگی به نظر برسد زیرا وظیفه ادمین پیج اینستاگرام بسیار گسترده و تخصصی شده است و پیدا کردن ادمین اینستا که در تمامی زمینه‌های تولید محتوا، تعامل با مخاطب، رشد و گسترش پیج، پاسخگویی به مشتریان و ... مسلط باشد کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد.

ما در ایران مایند  با ارائه پکیج ادمین اینستاگرام حرفه‌ای و ارائه خدمات مدیریت اینستاگرام با کسب و کارهای گوناگون همکاری داشته‌ایم و هم اکنون با تجربه ای کافی و تیمی قوی و حرفه‌ای در حال فعالیت در این حوزه هستیم . ما با تیم کاربلد و تجربه های موفقیت آمیزی که داریم، چالش یافتن ادمین اینستاگرام حرفه‌ای برای کسب و کارهای آنلاین را پایان داده‌ایم!

 

پکیج ادمین اینستاگرام ایران مایند برای مدیریت اینستاگرام تجاری شما!

فروش شما با فعالیت در اینستاگرام می‌تواند تا چندین برابر حالت حضوری انجام شود و به ‌سادگی می‌توانید با سرمایه‌گذاری بر روی مدیریت اینستاگرام کسب‌وکارتان، سود فروش خود را تا چندین برابر افزایش دهید!

این روزها با یک سرچ ساده می‌توانید از قیمت ادمین اینستاگرام مطلع شوید ولی ما در ایران مایند برای شما پکیج ادمین اینستاگرام را با شرح وظایف و خدمات استثنایی ارائه کردیم تا شما بتوانید با خیالی آسوده امور مدیریت اینستاگرام کسب‌وکار خود را به ما محول کرده و نتیجه را بررسی و مقایسه کنید!

ادمین پیج اینستاگرام چه‌ کارهایی را در قالب این پکیج انجام می‌دهد؟

ادمین اینستا برای شما یک پیج با نام، لوگو و بیوگرافی مناسب و حرفه‌ای می‌سازد.ادمین اینستا با دانش و مهارتی که دارد کار طراحی گرافیکی پیج شما را در جهت برندسازی محصولات و خدماتتان انجام می‌دهد.برای خدمات و محصولاتی که ارائه می‌کنید تیزر مناسب و حرفه‌ای می‌سازد و برای این منظور از محصولات و خدمات شما تصویربرداری کرده و تیزهای یک دقیقه‌ای را تولید می‌نماید.پست و استوری‌های اختصاصی شما را طراحی، تولید و بارگذاری می‌کند.پیج‌های رقیب را آنالیز می‌کند.با بررسی و شناخت مخاطب، استراتژی محتوا و تقویم محتوایی تدوین کرده و با تعامل با مخاطبان روند پیشرفت و فروش را سرعت می‌بخشد.

و ...

از همین ‌الان از ادمین و خدمات اینستاگرام برای تحول کسب‌وکارتان استفاده کنید!

رقابت برای جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری‌های دائمی چه در فضای حضوری و چه در دنیای شبکه‌های اجتماعی همیشه داغ بوده است. رمز موفقیت در عرصه فروش آنلاین جلب‌توجه و اعتماد مخاطب برای تجربه خرید از شماست.

هزینه برای مدیریت اینستاگرام، سرمایه‌گذاری برای آینده کسب‌وکارتان است! هر دقیقه زودتر اقدام کردن شما برای استفاده از خدمات اینستاگرام ما یک قدم شما را به موفقیت نزدیک‌تر می‌کند. ما در ایران مایند شما را راهنمایی خواهیم کرد؛ برای ارتباط با ما روی لینک زیر کلیک کنید:

iranmind.net

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای مدیریت اینستاگرام مدیریت اینستاگرام کسب ادمین پیج اینستاگرام اینستاگرام حرفه ای ادمین اینستاگرام حرفه ای پیج شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند

ایتنا - اینستاگرام می‌گوید در صورت شناسایی دو محتوای یکسان، فعالانه کلیپ «اصلی» را جایگزین ریل‌های بازنشرشده خود می‌کند. اکانت‌هایی که ریل‌های بازنشرشده را به اشتراک می‌گذارند نیز با برچسب برجسته‌ای که خالق اصلی را تگ می‌کند جریمه خواهند شد. اینستاگرام در حال بازنگری الگوریتم توصیه خود برای ریلز (Reels) است تا «محتوای اصلی» را تقویت کند، تصمیمی که پیامدهای قابل‌توجهی برای اکانت‌های جمع‌آوری‌کننده و کسانی خواهد داشت کار سایر کاربران را بازنشر می‌کنند. این شرکت همچنین در تلاش است تا شیوه رتبه‌بندی ریلز را تغییر دهد تا اکانت‌های کوچکتر از امکان توزیع بیشتری در این اپ بهره‌مند شوند.
 
به گزارش ایتنا، این شرکت در یک پست وبلاگ خود که این تغییرات را اعلام کرد گفت که در تلاش است تا سیستم رتبه‌بندی خود را «تصحیح» کند تا اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان کمتری دارند آسانتر بتوانند فعالیت خود را گسترش دهند. این شرکت اینگونه توضیح داده است که «از لحاظ تاریخی، به‌دلیل نحوه رتبه‌بندی محتوا، تاکنون به این صورت بوده است که آن دسته از تولیدکنندگان محتوا که دنبال‌کنندگان  و بازنشرکنندگان زیادی داشته‌اند بیشتر از تولیدکنندگان محتوای اصلی و کوچک‌تر دسترسی‌پذیری بیشتری به توصیه‌ها داشته‌اند. ما فکر می‌کنیم که اصلاح این وضعیت مهم است تا به همه تولیدکنندگان محتوا فرصت برابر بیشتری برای جذب مخاطبان جدید داده شود».
 
دقیقاً مشخص نیست که اینستاگرام چگونه توصیه‌های خود را تغییر می‌دهد تا آنها را «برابرتر» کند، اما می‌توان حدس زد که این الگوریتم دیگر اکانت‌های دارای فالوورهای بیشتر را در اولویت قرار نخواهد داد. این تغییر «طی ماه‌های آینده» اعمال خواهد شد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا تولیدکنندگان محتوا اثرات این به‌روزرسانی را ببینند.

 
با این حال، تغییرات این اپ در مورد محتوای اصیل (original content) ممکن است بسیار فوری‌تر اجرائی شود. اینستاگرام می‌گوید در صورت شناسایی دو محتوای یکسان، فعالانه کلیپ «اصلی» را جایگزین ریل‌های بازنشرشده خود می‌کند. اکانت‌هایی که ریل‌های بازنشرشده را به اشتراک می‌گذارند نیز با برچسب برجسته‌ای که خالق اصلی را تگ می‌کند جریمه خواهند شد.
 
البته این شرکت می‌گوید این تغییرات مشمول تولیدکنندگان که تغییراتی «قابل‌توجه» مانند صداگذاری یا کلیپ‌های واکنشی در محتوای اصلی ایجاد کرده‌اند، و همچنین پست‌ها «به‌طور جدی ویرایش شده‌اند تا به میم (meme) تبدیل شوند»، نخواهد شد.
 
حساب‌های جمع‌آوری که «مکرراً» پست‌های دیگران را منتشر می‌کنند، با شدت بیشتری جریمه خواهند شد. اینستاگرام می‌گوید در صورتی که آنها در 30 روز گذشته 10 بار یا بیشتر محتوای غیراصلی پست کرده باشد، ریل‌های توصیه‌ای را از این اکانت‌ها به کلی متوقف خواهد کرد. این تغییر می‌تواند مانعی بزرگ برای اکانت‌های پرطرفدار جمع‌آوری محتوا شود که کلیپ‌های سایر کاربران را، اغلب به منظور پخش کردن لینک‌های همکاری در فروش و سایر طرح‌ها، به اشتراک می‌گذارند کاهش دهد.
 
توجه داشته باشید که همه این تغییرات در حال حاضر فقط برای ریل‌ها اعمال می‌شود و نه دیگر انواع پست‌ها در اینستاگرام.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام