Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با حضور در دفتر هیئت‌آنلاین ضمن دیدار با مدیرعامل این پلتفرم مذهبی، از اقدامات آن در دهه‌ اول‌ محرم تجلیل کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران با حضور در دفتر هیئت‌آنلاین ضمن دیدار با مدیرعامل این پلتفرم مذهبی، از اقدامات آن در دهه‌ اول‌ محرم تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه گزارش عملکرد از اقدامات و بیان مشکلات و نیازمندی‌ها توسط سید‌احمد بنی‌هاشم و همچنین ارائه رهنمود برای بهره‌برداری هرچه بهتر و مرتفع کردن مشکلات توسط جعفر شربیانی از مهمترین بخش‌های این دیدار بود.

بنی‌هاشم به تولید مستند تاریخ شفاهی "پیرغلامان" به کارگردانی امیر تاجیک اشاره کرد و همکاری خانه مداحان اهل‌بیت (ع) را در این مسیر ستود. وی گفت: این مجموعه جزو برنامه‌های در حال تولید هیئت‌آنلاین در حوزه محتواهای مذهبی است؛ امیدوارم این مجموعه در اربعین آماده انتشار در هیئت آنلاین و فضای مجازی شود.

همچنین بنی‌هاشم در این دیدار از برنامه‌های آتی هیئت‌آنلاین از جمله تقویت و توسعه بخش بین‌الملل این پلتفرم و تقویت زیرساخت‌های فنی با هدف بهبود کیفیت پخش زنده هیئات و رویدادهای مذهبی گزارشی ارائه کرد .

شربیانی نیز با توجه به بهره‌برداری بیش از 1500 هیئت از سراسر تهران از پلتفرم هیئت آنلاین از اعضای هیئت‌ امنای این سامانه دعوت کرد در راستای ارتقای نشر محتوای مذهبی در فضای مجازی در کمیته فرهنگی شورای شهر حاضر و مسائل و مشکلات پیش‌رو را مطرح کند.

در انتهای این جلسه، مدال خادم‌الحسینی هیئت آنلاین به این عضو شورای شهر تهران اهدا شد.

سردرگمی‌های مشتاقان زیارت اربعین / از تزریق واکسن تا امید به افزایش سهمیه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسینیه تسنیم تسنیم هیئت حسینیه تسنیم تسنیم هیئت عضو شورای شهر هیئت آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند

شهردار و اعضا شورای شهر زرند صبح امروز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت روز کارگر، در اقدامی ارزشمند، با پوشیدن لباس نارنجی پاکبانی، و همکاری با پاکبانان و کارگران خدوم شهرداری در نقاط مختلف شهر، از کارگران زحمت کش شهرداری بواسطه تلاش و زحمات شان تقدیر و تشکر کردند.

ضیالدینی شهردار زرند در جمع کارگران و پاکبانان با گرامیداشت روز کارگر، گفت خدمت به مردم نشاط آور و شیرین است.
 
منتخب شورای شهر گفت: توجه به جایگاه ارزشمند کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسائلی است که در نگاه ائمه معصومین (ع) به وضوح تشریح و تبیین شده است و در واقع گرامیداشت روز جهانی کارگر تعظیم به کار و تلاش بندگانی است که در راستای پیشرفت امور جامعه گام بر میدارند.

 وی اظهار داشت: روزانه در حوزه خدمات شهری هزاران متر مربع معابر شهری جاروب و همچنین لایروبی بخش قابل توجهی از جوب‌ها در سطح شهر انجام میشود.

شهردار زرند گفت: خداوند را شاکرم که بخشی از زندگیم را با افتخار در کنار شما زحمت کشان هستم  و از خداوند میخواهم یاریم کند تا روزی شرمنده شما عزیزان  نباشم .

سردار حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر و دیگر اعضا هم با اهدا شاخه گل به کارگران از تلاش بی وقفه آنها قدردانی کردند و هفته کار وکارگر را تبریک گفت .

ایرانمنش گفت: کارگران عزیز چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پای کار نظام بوده‌اند و امروز نیز در سنگر تولید و پیشرفت خدمت‌رسانی می‌کنند.

یکی از کارگران از حضور شهردار و اعضا شورای شهر با لباس پاکبانی و اهدا شاخه گل و تبریک روز کارگر تعجب کرد و گفت باورم نمی‌شود این اقدام جالب شهردار تا آخر عمرم در ذهنم ماندگار خواهد بود که شهردار و اعضا شورای شهر خود را اینگونه در سطح ما قرار داده اند این اقدام جالب در واقع قوت قلبی برای دلگرمی ما در خدمت بیشتر و بهتر به هروندان را در پی دارد.

یکی دیگر از پاکبانان هم گفت: تاکنون چنین تجلیلی در شهر زرند نبوده، اما این اقدام و حضور در سطح شهر نشان از توجه مسئولان به سختی کار ما کارگران هست و خدا را شاکریم که در حال حاضر حقوق و مزایای ما به موقع پرداخت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود