Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از استمرار واکسیناسیون کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و رانندگان ناوگان عمومی تا واکسیناسیون آخرین نفر خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به استمرار واکسیناسیون کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و رانندگان ناوگان عمومی گفت: با پیگیری های صورت گرفته و با توجه به اینکه کارکنان و همچنین رانندگان ناوگان عمومی بعنوان یکی از مشاغل پر خطر در خصوص بیماری کرونا به شمار می روند، واکسیناسیون آنان تا آخرین نفر ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری گفت: رانندگان ناوگان عمومی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و استقرار در محل پایانه بار شهرستان ارومیه واکسینه شده و کارکنان نیز علاوه بر وجود امکان حضور در کلیه مراکز واکسینه استان به طور ویژه می توانند در مرکز هلال احمر در فلکه جهاد شهرستان ارومیه نیز جهت واکسیناسیون حضور بهم رسانند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۹۰۰ نفر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی فعالیت دارند، یادآور  شد: رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در  این اداره کل همواره مورد تاکید بوده و در حال حاضر نیز با توجه به وضعیت قرمز  بخشنامه دورکاری حضور یک سوم و دورکاری دو سوم کارکنان با جدیت اعمال می شود.

حیدری با بیان اینکه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای طیف گسترده ای از خدمات و امور را در حیطه کاری خود دارد، یادآور شد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ کدام از خدمات و همچنین طرح های عمرانی این اداره کل تعطیل نشد و به قوت خود ادامه یافت که نشان از تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان دارد و امیدواریم با ریشه کنی این ویروس شکل و چگونگی انجام کارها به روال عادی بازگردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی واکسیناسیون کرونا ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی رانندگان ناوگان عمومی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر