Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی| لیگ‌برتر فوتبال کشور در فصل جدیدش از مهرماه آغاز به کار خواهد کرد و متاسفانه تنها نماینده استان مازندران در این رقابت‌ها قادر به میزبانی در این رقابت‌های مهم نخواهد بود.

بحث ترمیم و تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از دغدغه بزرگ نساجی‌چی‌ها بود؛ دغدغه‌ای که خیلی دیر به آن پرداخته شد و حالا نساجی دیگر نمی‌تواند در شهر خودش میزبان بازی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال زیاد، ساری و استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری میزبان بازی‌های نساجی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور خواهد بود؛ اتفاقی که شاید برای ساروی‌ها که سال‌هاست در ورزش و مخصوصا در فوتبال پیشرفتی نداشته‌اند را خوشحال کند. استادیوم بزرگ و مدرنی که در شهر ساری سال‌هاست خاک می‌خورد و هیچ استفاده درستی از آن نمی‌شود، حالا شاید فرشته نجات میزبانی‌های نساجی در لیگ برتر باشد.

اما عصر روز گذشته، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات و رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران، برای میزبانی بازی‌های تیم نساجی قائمشهر از ورزشگاه شهدای ساری بازدید کرد.

در این بازدید، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسؤولان ورزش ساری و قائمشهر نیز سرپرست کمیته مسابقات و رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران را همراهی کردند؛ سهیل مهدی در این بازدید از چمن، نور و رختکن‌های ورزشگاه شهدای ساری بازدید کرد و ایرادات موجود را به مسؤولان حاضر مطرح کرد و مقرر شد تا قبل از آغاز رقابت‌های لیگ‌برتر این موارد برطرف گردد.

ورزشگاه شهید وطنی میزبان همیشگی بازی‌های نساجی، در حال بازسازی و امور تعویض چمن به سر می‌برد و تا آغاز مسابقات آماده نخواهد شد؛ بنابراین باشگاه نساجی ورزشگاه شهدای شهر ساری را برای میزبانی از مسابقات معرفی کرده است.

عکاس: احمد قربانی

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر ساری فوتبال نساجی استادیوم وطنی ورزشگاه شهدای ساری بازی های نساجی لیگ برتر رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز ذوب آهن و نساجی مازندران

لیگ برتر ایران (ذوب آهن - نساجی مازندران) ساعت ۱۸:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749620

دیگر خبرها

  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران