Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:40:46 GMT

دبیر شورای هماهنگی تشکل های دینی مازندران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۲۱۴۷

دبیر شورای هماهنگی تشکل های دینی مازندران منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین طبرستانی با حضور مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی کشور و مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به عنوان دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی در استان مازندران منصوب و معرفی شد.

در بخشی از حکم انتصاب وی آمده است: با توجه به توانمندی و تعهد حضرتعالی انتظار می‌رود برای ایجاد هماهنگی و نظارت بر مجامع میان تخصصی سازمان، تعامل با شبکه‌های بیرون سازمان، کمک و راهبری عملیات‌های مرتبط با تشکل‌ها، کمک به سیاست گذاری حوزه تشکل‌ها و سایر وظایف محوله تمام سعی و ابتکار را مبذول فرمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی و حجت الاسلام ناصر شکریان مدیران کل تشکل‌های دینی کشور و تبلیغات اسلامی مازندران به محمدحسین طبرستانی اهدا شد.

کد خبر 5300883

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران مراسم تودیع و معارفه بابل ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تعاونی واکسیناسیون گرگان اردبیل هفته دفاع مقدس واکسیناسیون کرونا ایلام خراسان رضوی تشکل های دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد

صابر جباری فاروجی از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکمی، دکتر صابر جباری فاروجی را به‌ عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن حکم معاون بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جباری

با سلام

با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست‌ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم‌افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه‌­های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ  جنابعالی به سمت "دبیر کارگروه سلامت مدارس"  منصوب می‌­شوید.

اجرای نهضت ملی سواد سلامت‌آموزی در مدارس 10 استان کشور

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­‌عصر(عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش‌­آموزان موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد