Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:50:42 GMT

امام جمعه جدید فردوس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۲۷۵۷

امام جمعه جدید فردوس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام شاکری امام جمعه جدید فردوس، گفت: حجت الاسلام بابایی امام جمعه سابق شهرستان فردوس یک نیروی بسیار جامع، پرتلاش، شجاع و انقلابی بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: با توجه به نیازهای ما در استان این موضوع که حجت الاسلام بابایی از این استان به استانی دیگر می روند برای ما سخت است اما تمایل خانواده به هجرت حقی است که از دست ما هم خارج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما از ایشان درخواست کردیم که چه در فردوس می ماندند و چه به مرکز استان تشریف می آوردند به نحوی از وجودشان بهره برداری می شود ولی خانواده محترم ایشان تمایل داشتند بروند، به هر حال خوشبختیم که ایشان در یک سنگر جدید کار را ادامه می دهند.

وی بیان داشت: البته هر چه که از مرکز دور می شویم نیازها بیشتر است ولی فرق نمی کند در هر کجای کشور اسلامی که باشند ما دعاگوی ایشان، حضرتعالی و بقیه خدمتگزاران هستیم.

وی ادامه داد: فردوس از گذشته مرکز بوده و همه اطراف متعلق به آنجا بوده و سوابق تاریخی و بزرگان زیادی دارد لذا باید در خور همان شأن اهداف مدنظر قرار گرفته شود که جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

وی عنوان کرد: الحمدلله وجود حضرتعالی با سوابق و تجربه یک هدیه الهی است، ما هم دعا می کنیم که این بار مسئولیت بزرگ را به نحو احسن بر دوش مبارکتان بکشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان، بیان کرد: عرض سلام بنده را به مردم ولایت مدار دارالمومنین فردوس برسانید، فعلاً که معذوریت است و رفت و آمدها مقداری محدود است، امیدواریم در شرایطی مناسب بتوانم به زیارت شما و زیارت مردم عزیز فردوس نائل شوم اما هر جا باشم دعاگوی شما هستم.

کد خبر 5300927

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی فردوس ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تعاونی واکسیناسیون اردبیل گرگان هفته دفاع مقدس واکسیناسیون کرونا ایلام عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان