Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیست و سومین اعلام نتایج تیم منتخب قرن، هیچ تغییری در تیم منتخب و صدرنشین های بخش های جانبی این انتخابات رقم نخورد و همچنان علی دایی، حشمت مهاجرانی، برانکو، علیرضا فغانی، تیم ملی 98 و جهان پهلوان تختی صدرنشین هستند

امروز پنجشنبه 18 شهریور 1400 و تاکنون 125 برگه رای در پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بیست و سومین اعلام نتایج برترین های قرن همراه مخاطبان رسانه طرفداری هستیم. در این هفته هم به مانند هفته های گذشته پنج کارشناس دیگر در پروژه تیم منتخب و برترین های قرن شرکت کردند. در این هفته عنایت آتشی، مجتبی حسینی، اکبر محمدی، ناصر ابراهیمی و محمد نصرتی فرم های نظرخواهی خود را تکمیل کردند.

سامان خدایی که هر هفته از استودیو طرفداری اعلام نتایج را تقدیم شما می کرد، این بار از ارتفاعات استان اردبیل با شماست و نتایج را برای تعقیب کنندگان پروژه اعلام می کند. این هفته در غیاب سامان خدایی، یکی از پنج برنامه تیم منتخب قرن را با اجرای نگارنده (حسین باقرشاهی) دیدید و از هفته آینده مجددا سامان خدایی در این پروژه همراه شما خواهد بود.

پیش از این جهان پهلوان تختی تنها ورزشکاری بود که از مرز 200 امتیاز گذشت و حالا این هفته علی دایی نیز در بخش بهترین فوتبالیست های قرن از امتیاز 200 گذشت.

ماحصل و نتایج نظرخواهی تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران تا به امروز را تماشا می کنید:

 اعلام نتایج تا تاریخ 18 شهریور 1400


 

دروازه بان: ناصر حجازی (71 رای)
خط دفاعی: مهدی مهدوی کیا (83 رای)، پرویز قلیچ خانی (87 رای)، محمد پنجعلی (48 رای)، مجتبی محرمی (76 رای)
خط میانی: کریم باقری (83 رای)، علی پروین (75 رای)، ناصر محمدخانی (40 رای)، علی کریمی (101 رای)
مهاجم ها: حسن روشن (62 رای)، علی دایی (124 رای)

نفرات دوم ترکیب تیم منتخب: عابدزاده (44)، زرینچه (24)، سیدجلال حسینی (40)، نصرالله عبداللهی (15)، آندرانیک اسکندریان (34)، جواد نکونام (14)، مجید نامجومطلق (30)، ایرج دانایی فرد (21)، ابراهیم قاسمپور(20)، علی جباری (7)، خداداد عزیزی (28)

برترین بازیکنان: علی دایی (210 امتیاز)، پرویز قلیچ خانی (148 امتیاز)، علی کریمی (92 امتیاز)
مربیان برتر: حشمت مهاجرانی (63 رای)، برانکو ایوانکوویچ (37 رای)
داور قرن: علیرضا فغانی (93 رای)
برترین تیم قرن: تیم ملی ایران در سال 1998 (59 رای)
برترین ورزشکاران قرن: جهان پهلوان تختی (220 امتیاز)، محمد نصیری (108 امتیاز)، حمید سوریان (98 امتیاز)

فردا (جمعه 12 شهریور) خاطره بازی با محمد نصرتی تقدیم شما می شود.

علی دایی تنها بازیکنی بود که نامش در هر 5 فرم هفته وارد شد. همچنین نام محراب شاهرخی و وحید امیری برای اولین بار در پروژه برترین های قرن مطرح شد.

شما مخاطبان عزیز رسانه طرفداری می توانید 5 برنامه تیم منتخب و برترین های قرن که در طول هفته پخش شد را در لینک های زیر تماشا کنید:

برترین های قرن با عنایت آتشی؛ با اجازه عابدزاده، رشیدی، اصلی و آقاحسینی، انتخابم ناصر حجازی است برترین های قرن با مجتبی حسینی؛ همه ستاره بودند، من فقط این یازده ستاره را گلچین کردم! برترین های قرن با اکبر محمدی؛ قرار گرفتن کنار علی دایی، حق سردار آزمون است! برترین های قرن با ناصر ابراهیمی؛ کلاس حجازی با همه فرق می کرد؛ شاهرخی را به محرمی و اسکندریان ترجیح می دهم! برترین های قرن با محمد نصرتی؛ انتخاب من همان دروازه بانی است که پنالتی رونالدو را گرفت!

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد طالبان ورزش زنان در افغانستان را ممنوع کرد مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد الکساندر چفرین با همکاری ناصر الخلیفی به دنبال لغو یا اصلاح قانون فیرپلی مالی هستند حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند؟ پولیشیچ در واکنش به حواشی اخیر: بهتر است از گذشته عبور کنیم و روی بازی با هندوراس متمرکز شویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم منتخب و برترین های قرن برترین های قرن اعلام نتایج علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس