Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاس رم در هفته سوم سری آ میزبان ساسولو است. این بازی برای ژوزه مورینیو از نظر رکوردهای شخصی، یک دیدار خاص خواهد بود.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ دیدار رم مقابل ساسولو، هزارمین بازی رسمی ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی خواهد بود. او در 999 بازی قبلی موفق به کسب 25 جام معتبر شده است. مورینیو این تعداد بازی قابل توجه را طی 21 سال فعالیت در بنفیکا، یونیائو لیریا، پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید، منچستریونایتد، تاتنهام و رم به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار دوران سرمربیگری ژوزه مورینیو 999 بازی 639 برد / 63.96% برد 198 مساوی 162 باخت 1998 گل زده / 2 گل زده در هر بازی 892 گل خورده / 0.89 گل خورده در هر بازی 2115 امتیاز / 2.11 امتیاز در هر بازی

مورینیو همچنین در صورت کسب تساوی یا برد مقابل ساسولو به رکورد 40 بازی خانگی بدون شکست در سری آ می رسد. او طی دو فصل هدایت اینتر هرگز در بازی های خانگی سری آ شکست نخورده بود. فابیو کاپلو در رم، رکورد 38 بازی پیاپی بدون شکست در بازی های خانگی سری آ را به ثبت رساند و مورینیو اخیرا از رکورد او عبور کرد. مکس الگری با 41 بازی پیاپی خانگی بدون شکست در سری آ رکورددار است. 

گفتنی است مورینیو طی سال های 2004 تا 2011 موفق به ثبت رکورد 150 بازی پیاپی خانگی بدون شکست در رقابت های لیگ شد. او با پورتو، چلسی، اینتر و رئال مادرید این رکورد ماندگار را به ثبت رساند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد طالبان ورزش زنان در افغانستان را ممنوع کرد مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد الکساندر چفرین با همکاری ناصر الخلیفی به دنبال لغو یا اصلاح قانون فیرپلی مالی هستند حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند؟ پولیشیچ در واکنش به حواشی اخیر: بهتر است از گذشته عبور کنیم و روی بازی با هندوراس متمرکز شویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، شفیلد یونایتد پس از شکست سنگین مقابل نیوکسل به اولین تیمی تبدیل شد که در این فصل از لیگ برتر سقوط کرده است. بدین ترتیب شاگردان کریس وایلدر پس از قطعی شدن سقوط از لیگ برتر، فصل آینده در چمپیونشیپ بازی خواهند کرد.

شفیلد در ابتدا مقابل نیوکسل پیش افتاد اما در ادامه با نتیجه 5-1 در ورزشگاه سنت جیمزز پارک شکست خورد. این برد برای نیوکسل یک رکوردشکنی بود چراکه آن‌ها تعداد گل‌های زده به شفیلد را به عدد 13 ارتقا دادند. تا بحال یک تیم لیگ برتری در بازی رفت و برگشت مقابل یک تیم دیگر این تعداد گل به ثمر نرسانده بود.

شفیلد اولین تیمی است که به چمپیونشیپ سقوط کرده و باید دید کدام تیم به آن‌ها می‌پیوندد. برنلی، لوتون تاون و ناتینگهام فارست همگی برای جلوگیری از سقوط می‌جنگند.

در همین حال، لسترسیتی در حال حاضر حضور خود در فصل آینده لیگ برتر را تایید کرده و پس از یک فصل دوری دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس بازگشته است.

طی 35 بازی، شفیلدیونایتد 97 گل دریافت کرده و در مقابل 25 شکست تنها به 7 تساوی و سه برد دست پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ