Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از مناطق بکر گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بخش کبگیان است که از موهبت های الهی همه چیز را در خود دارد.

منطقه‌ای زیبا با رودخانه خروشان، جنگل های پر پشت و دشت های زیبا و مراتع چشم نواز که از این منطقه بهشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته است.

متاسفانه در سالیان اخیر این منطقه استراتژیک و دارای قابلیت های بالای گردشگری از دید مسئولان غافل مانده و نمایندگان و متولیان به جز اندیشیدن به رای مردم بخش کبگیان کاری برای توسعه گردشگری این نقطه از استان نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای استفاده از طبیعت بکر و جنگل‌های آن جهت رونق حوزه گردشگری تنها درختان جنگلی مورد دستبرد سودجویان قرار گرفته و روزانه اخبار نگران کننده از به تاراج رفتن این جنگل‌ها شنیده می‌شود.

اما متاسفانه علی‌رغم دل نگرانی‌های مردم و تذکرات امام جمعه در حوزه گردشگری کبگیان شاهد برخی منکرات هستیم که در قالب تورهای گردشگری و یا سفرهای تفریحی و بدون هیچگونه مزاحمتی در این منطقه دستورات شرعی را زیر پا گذاشته و مستمرا کشف حجاب دیده شده است.

نه تنها از این ظرفیت مهم بخش برای توسعه و اشتغال زایی جوانان بیکار استفاده نشده بلکه منکرات مکررا از سوی غیر بومی‌ها در قالب گردشگر در منطقه‌ای صورت می‌گیرد که مردمان آن از لحاظ تدین و دینداری در استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه در کشور سرآمد و زبانزد هستند.

از دولت مردمی و مسئولان آینده استان انتظار می‌رود با توجه بیشتر به صنعت گردشگری استان، منطقه کبگیان را نیز در یابند تا هم سرمایه‌های طبیعی بر باد نرود و هم به اعتقادات مردم به خصوص جوانان بی‌آلایش منطقه خللی وارد نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری طبیعت باد کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد