Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم ملی پاراوزنه‌برداری کسب مدال توسط همه نفرات اعزامی به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را یک نکته مثبت و امیدوارکننده دانست. - اخبار ورزشی -

غلامرضا آسترکی مربی پیشین تیم ملی پاراوزنه‌برداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد پنج وزنه‌بردار اعزامی به بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: اینکه همه نفرات اعزامی موفق به کسب مدال در رنگ‌های مختلف می‌شوند، اتفاق بزرگ و یک نکته مثبت و امیدوارکننده برای پاراوزنه‌برداری ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رنگ مدال‌ها می‌توانست تغییر کند و همان چیزی باشد که پیش‌بینی شده بود. با این وجود نمی‌توان از راه دور موشکافی کرد، چرا که باید در صحنه باشید تا بتوانید بررسی درست و کاملی انجام بدهید.

وی ادامه داد: انتخاب وزنه‌ها قطعاً براساس توانایی وزنه‌برداران و رکوردهای آنها در تمرینات است. درست است که تعداد خطاها کمی زیاد به نظر می‌رسید، اما به طور حتم تمام وزنه‌ها توسط ملی‌پوشان در تمرینات زده شده و کادر فنی نیز همان‌ها را انتخاب کرده است. پارالمپیک صحنه بزرگی برای یک ورزشکار است و همین مسئله می‌تواند عملکرد ملی‌پوشان را کمی با تزلزل مواجه کند. در واقع همین موضوع باعث استرس می‌شود که روی وزنه زدن ملی‌پوشان تأثیر منفی می‌گذارد.

مربی سابق تیم ملی پاراوزنه‌برداری در پارالمپیک‌های 2012 لندن و 2016 ریو در مورد از دست رفتن عنوان قوی‌ترین ورزشکار پارالمپیک که پیش از این در اختیار نمایندگان ایران بود، گفت: منصور پورمیرزایی پس از درگذشت سیامند رحمان به‌عنوان جانشین او معرفی شد. او تحت فشار روحی و روانی قرار داشت و همین مسئله بار منفی برایش ایجاد کرد. پورمیرزایی این توانایی داشت که حتی وزنه‌های بالاتری را بزند، درست همان کاری که در تمرینات بارها انجام داده بود. متأسفانه این فشار مضاعف روحی روی عملکردش تأثیر گذاشت و اجازه نداد طلا بگیرد.

گفت‌وگوی تسنیم با سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری؛ انتظارت برآورده شد؟گفت‌وگوی تصویری با امیر جعفری، اولین مدال‌آور ایرانی پارالمپیک 2020 توکیو/ رویای محقق شده ملی‌پوشی که شغل ندارد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاراوزنه برداری پارالمپیک 2020 توکیو وزنه برداری پاراوزنه برداری پارالمپیک 2020 توکیو وزنه برداری تیم ملی پاراوزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری