Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این بازدید با اشاره به اینکه فارس از استان‌های معین و همیار در بازسازی بوده و همچنان پای کار است گفت: هشت واحد مسکونی به همت خیّرین و طلاب حوزه علمیه شیراز، برای خانواده‌های زلزله زده تحت پوشش کمیته امداد در سی سخت در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دژکام با بیان اینکه از همان ابتدای زلزله گروه‌های جهادی از استان فارس به شهر سی سخت اعزام شدند افزود: باید مشکلات مردم این شهر هر چه زودتر برطرف شود تا مردم بتوانند زندگی گذشته خود را آغاز کرده و به کار و تولید مشغول شوند.

در این بازدید نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار‌های بسیار خوبی بعد از زلزله سی سخت در این شهر انجام شد، گفت: متاسفانه یکی از مشکلات گرانی مصالح بوده که موجب شده هر متر مربع ساختن منازل دو برابر قیمت قبل شود.

او با بیان اینکه به فصل سرما برخورده ایم و باید فکری به حال مردم زلزله زده شهر سی‌سخت شود افزود: امیدواریم که تمهیدات اندیشیده شده و به مبلغ تسهیلات افزوده شود تا مردم بتوانند ساختمان‌های خود را تکمیل کنند.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله زدگان بازدید میدانی نماینده ولی فقیه ولی فقیه امام جمعه زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد

رونی یولیان تورو در جریان بازدید از غرفه استان فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان فارس ضمن اذعان براینکه کشور ایران دارای توانمندی‌های قابل توجهی در حوزه صنعت، کشاورزی و تکنولوژی است، گفت: برای نخستین بار که در یک نمایشگاه بین المللی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان فارس آشنا شدم و از این بابت خرسندم.

او با اشاره به بازدیدی که طی روز‌های گذشته از شهر شیراز داشته، افزود: شیراز و زیبایی‌های آن واقعاً یک شگفتی است و امیدوارم در سفر‌های آتی برای یک رویداد تجاری به نتیجه برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین