Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:22:47 GMT

سارق دریچه‌های چدنی در ابهر به دام قانون افتاد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۵۳۶۱

سارق دریچه‌های چدنی در ابهر به دام قانون افتاد

سرهنگ محمد مهدیخانی، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام چند فقره سرقت دریچه های چدنی آب و فاضلاب در سطح شهرستان، موضوع به منظور پیگیری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی،  یک سارق را در این رابطه شناسایی کرده و پس از اخذ دستور قضایی، متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به مقر پلیس و انجام بازجویی های فنی و تخصصی به ۱۴ فقره سرقت دریچه های آب و فاضلاب و فروش اموال مسروقه به ۲ نفر مالخر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: این ۲ مالخر متخلف نیز از سوی پلیس شناسایی دستگیر  و پس از تشکیل و تکمیل پرونده، هر سه متهم به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی این شهرستان معرفی شدند.

مهدیخانی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مبنی بر سرقت اموال عمومی، بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات قانونی لازم برای دستگیری سارقین به عمل آید.  

خودروی مسروقه و سارق به دست پلیس سلطانیه افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه، گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین گشت زنی هدفمند در آزاد راه زنجان- قزوین به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر این خوردو را متوقف کردند.

سرهنگ حسین اصانلو، افزود: راننده خودرو در تحقیقات و اقدامات فنی پلیسی به سرقت خودرو از یکی از استان همجوار اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه نیز به عموم شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به منظور رسیدگی و اقدام قانونی اطلاع دهند.  

برچسب‌ها سرقت انتظامی زنجان کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت انتظامی زنجان سرقت انتظامی زنجان کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند