Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابتهای فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بامداد امروز جمعه در منطقه آمریکای جنوبی پیگیری شد که طی آن تیم های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم ملی آرژانتین میزبان بولیوی بود و در روزی که کاپیتان این تیم درخشش فوق العاده ای داشت توانست حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی که چند هفته ای است به فرانسه رفته و دیگر برابر بارسلونا بازی نخواهد کرد هر سه گل تیمی ملی کشورش را به ثمر رساند تا نمایش فوق العاده ای در این دیدار داشته باشد.

در یکی دیگر از دیدارهای برگزار شده این منطقه تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد پرو را ۲ بر صفر شکست دهد. در این دیدار رییه رو و نیمار برای تیم ملی برزیل گل زدند تا این تیم هم مثل رقیب سنتی خود این هفته از رقابتها را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نتایج دیدارهای برگزار شده در این منطقه به شرح زیر است:

* پاراگونه ۲ – ونزوئلا یک
* اروگوئه یک – اکوادور صفر
* کلمبیا ۳ – شیلی یک
* آرژانتین ۳ – بولیوی صفر
* برزیل ۲ – پرو صفر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال برزیل تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال برزیل فوتبال لیونل مسی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی

تیم فوتبال روستوف در غیاب مهاجم ایرانی‌اش در دیداری خانگی از هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال روسیه دوشنبه شب تیم روستوف برابر اورنبورگ با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

گل نخست این بازی برای اورنبورگ میهمان در دقیقه 12 توسط جوردی تامپسون به دست آمد. رونالدو (81) و نیکولای کوملینچنکو (6+90) نیز زننده گل‌های روستوف بودند.

محمد محبی در این بازی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست بازیکنان روستوف حضور نداشت.

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

تیم فوتبال روستوف با کسب این پیروزی خانگی 40 امتیازی شد و به رده هفتم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه صعود کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟