Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:56:44 GMT

۵ امام جمعه در خراسان رضوی تغییر می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۵۵۸۸

۵ امام جمعه در خراسان رضوی تغییر می‌کنند

گروه استان‌ها-رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت:ائمه جمعه مناطق کاشمر، زبرخان، فردوس، بجستان و خوشاب در این جمعه و جمعه هفته آینده تغییرمی‌کنند. - اخبار استانها -

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد مقدس اظهارداشت:این تغییرات نشان از تغییر سیاست‌هادر سیاست‌گذاری ائمه جمعه ندارد، تغییر و تحول ائمه جمعه به طور معمول پیش از این در شهریور ماه انجام می‌شده است

وی افزود: امام جمعه کاشمر امروز پس از خواندن نماز جمعه آخر خود در این شهر، جایگزین می‌شود؛ جمعه آینده هم تغییر امام جمعه زبرخان را در پی استعفای امام جمعه سابق داریم؛ با استعفای حجت الاسلام گرمابی، حجت الاسلام بابایی از فردوس به زبرخان منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی تصریح کرد: روز شنبه معارفه امام جمعه بجستان صورت می‌گیرد، البته این تغییرات هیچ‌کدام مربوط به تغییر دولت و مسائل سیاسی نیست؛ امام جمعه کاشمر که بازنشسته آموزش پرورش بوده و از سه سال خدمت وی هم می‌گذرد، جای خود را به طلبه‌ای موفق، بومی و تشکیلاتی که درخواست مردم کاشمر هم بوده است می‌دهد.

برگزاری نماز جمعه 19 شهریور ماه در 20 شهر استان بوشهر لغو شدنماز جمعه 19 شهریورماه در بندرعباس اقامه نمی‌شودنماز جمعه این هفته کاشان با ظرفیت محدود اقامه می‌شود

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام طاهری از سلطان‌آباد(خوشاب)، به کاشمر منتقل می‌شود؛ هنوز برای برخی شهرستان‌ها که امام جمعه آن‌ها منتقل می‌شود، امامی انتخاب نکرده‌ایم.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجت الاسلام ائمه جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول