Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌  آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در بدو ورود به شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و در سومین سفر استانی خود، با بیان اینکه سفر به استان های مختلف به دور از تشریفات معمول انجام می‌شود،گفت: معادن از ذخایر ارزشمند این استان است که اگر فعال شود، هم مشکل اشتغال، هم مشکل تولید و رونق تولید و هم مسائل اقتصادی حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور مساله کشاورزی را از دیگر موضوعات مهم استان عنوان کرد و افزود: بخاطر کمبود نزولات آسمانی در این منطقه، کشاورزی مردم با مشکلاتی مواجه شده است اما مردم این مناطق نشان داده اند که تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل می‌کنند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه هدف از سفرهای استانی بررسی مشکلات و محرومیت های استان و تصمیم گیری برای رفع آن با مشارکت مردم و مدیران استان است،اظهارداشت: نیروهای کارآمد ارزشمندی به ویژه جوانان برومند را در استان خراسان جنوبی داریم که می‌توانند نقش‌آفرین باشند و با کمک این نیروی انسانی، دولت خواهد توانست در جهت رفع مشکلات استان گام‌هایی بردارد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مساله آب مشکل بسیاری از استان‌های کشور است، گفت: این موضوع را در دولت به صورت ویژه دنبال می کنیم و با راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت از جمله انتقال آب از دریای عمان، اقداماتی را در دستور کار قرار داده ایم تا مشکل دسترسی مردم به منابع آبی برطرف شود.

رئیس جمهور درخصوص درخواست و اشتیاق مردم طبس برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، گفت: بدون شک ایشان هم همین اشتیاق را برای دیدار با مردم دارند ولی شرایط کرونایی اجازه نمی‌دهد مثل قبل دیدارها صورت بگیرد اما به بنده نیابت دادند که سلام ایشان را به مردم عزیز در استان خراسان جنوبی و طبس برسانم و ایشان هم همواره برای مردم دعا می‌کنند و همیشه نگران مسائل و مشکلات استان های مختلف به ویژه استانهای کمتر برخوردار هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی رئیس جمهور آب ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجید زارعی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته هلال‌احمر از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه با شعار مشارکت شما، سربلندیم همراهی ۳ میلیون داوطلب با هلال احمر در ارائه خدمات بشردوستانه نامگذاری شده است.

وی افزود: در سال گذشته مبلغ چهارمیلیارد و دویست میلیون ریال کمک‌های درمانی و دارویی به مددجویان پرداخت شده همچنین ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت در قالب طرح ارمغان مهر به ارزش یک میلیارد و هفتاد و پنج میلیون ریال اهدا شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش دو میلیارد و بیست و هفت میلیون و پانصد هزار ریال از اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر اردستان بوده است.

زارعی با اشاره به اعزام ۲ مرحله کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان، بیان کرد: در این ۲ مرحله خدمات پزشکی، آموزشی و حمایتی به ارزش هشتصد و هفت میلیون ریال به افراد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: مبلغ هفتصد میلیون ریال کمک‌های مردمی جهت آسیب‌دیدگان از حوادث جمع آوری شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان ادامه داد: برگزاری ۴۱ دوره آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، مخاطرات و پایه داوطلبی برای ۸۰۰ نفر و برگزاری ۹ دوره تخصصی برای ۱۶۰ نفر نیز از اقدامات جمعیت هلال احمر اردستان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

زارعی اضافه کرد: واحد داوطلبان این جمعیت با ۱۰ خانه هلال احمر در سطح شهرستان با هدف ارتقای سطح ایمنی و ارتقای سطح آگاهی مردم در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی امور جوانان، طرح ملی دادرس در مدارس شهرستان، برگزاری المپیاد شهرستانی دادرس و اعزام تیم‌های منتخب به المپیاد استانی و افتتاح دفتر نمایندگی بخش زواره از انواع برنامه‌های اجرا شده جمعیت هلال احمر اردستان در سال گذشته است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان یادآور شد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از مدیران و مربیان فعال در جمعیت هلال احمر، اجرای پروژه‌های داوطلبی، گردهمایی داوطلبان و افتتاح خانه‌های هلال جدید از برنامه‌های پیش رو در هفته هلال احمر است.

کد خبر 6100873

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن و توسعه حمل‌ونقل دو وظیفه اصلی راه و شهرسازی است
  • اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته
  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • دستور ویژه رئیس‌جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • بهره‌برداری از ۳۰ تاکسی ون در مناطق کم‌برخوردار اهواز
  • پزشکیان: در درمان بیماری‌های خاص مانده‌ایم! /دولت رئیسی، قانون در مورد بیماری‌های صعب‌العلاج اجرا نمی‌کند
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!