Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ‌ وارشاد اسلامی با اشاره به‌ظرفیت‌های عظیم دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم درعرصه دین،‌فرهنگ‌وهنر گفت: از همه این ظرفیت‌ها برای رشد و اعتلای سطح فرهنگ جامعه نهایت استفاده را خواهیم داشت.

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی دردیدار با رئیس و معاونان دفتر تبلیغات اسلامی به‌تشریح برنامه‌های خود در وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی پرداخت و با اشاره به‌اینکه تکثر نهادهای فرهنگی یک فرصت است، اظهار داشت: تمرکز بریک نهاد درعرصه فرهنگ بدون شک تهدیدآفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: تنوع درنهادهای فرهنگی بسیار خوب است، اما این تنوع و تکثر باید با هم افزایی همراه باشد. وزیر ارشاد تصریح کرد: ما به‌نهادهای فرهنگی نگاه هم افزا داریم و از همه ظرفیت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی برای پیشبرد اهداف خود درراستای اعتلای فرهنگ جامعه استفاده خواهیم کرد. وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی زبان گویایی درپاسخگویی علمی فرهنگی به‌شبهه‌ها و مسائلی که دنیای مدرن برای جامعه به‌وجود آورده، دارد. اسماعیلی به‌ظرفیت‌های عظیم دفترتبلیغات اسلامی درعرصه فرهنگ و هنر اشاره کرد، و بیان داشت: تلاش‌های دفتر فرصت بزرگی برای نهادهای حاکمیتی است و از همه این ظرفیت‌ها درجهت رشد و اعتلای سطح فرهنگ جامعه نهایت استفاده را خواهیم داشت. وی درپایان بر ضرورت تداوم جلسه‌های هم افزایی وزارت متبوع خود با دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد. محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی دولت سیزدهم روز گذشته درسفر به‌قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت‌وگو کرد./ انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر ارشاد حوزه علمیه استان قم تبلیغات اسلامی دفتر تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است