Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک مسکن از ارائه پیشنهاد افزایش وام خرید مسکن از محل اوراق حق‌تقدم به شورای پول و اعتبار خبر داد. - اخبار اقتصادی -

محمود شایان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با توجه به وضعیت بازار مسکن، پیشنهاد افزایش وام خرید مسکن از محل اوراق حق‌تقدم را به شورای پول و اعتبار ارائه کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پیشنهاد توسط بانک مرکزی در حال بررسی است و امیدواریم شورای پول و اعتبار با افزایش سقف وام خرید مسکن از محل اوراق موافقت کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه میزان افزایش وام مذکور را پیشنهاد داده‌اید، یادآور شد: این موضوع باید بررسی شود و پس از نهایی شدن آنرا اعلام خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر  مبلغ وام خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم در تهران 200 میلیون تومان برای زوجین است. همچنین متقاضی می‌تواند 40 میلیون تومان نیز وام جعاله دریافت کند که مجموع وام به 240 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

این وام در مراکز استان و شهرهای بالای 200هزار نفر برای زوجین 160 میلیون تومان و برای سایر شهرها 120 میلیون تومان برای زوجین است.

نرخ سود تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم برای مناطق خارح از بافت فرسوده شهری 17.5 درصد و در مناطق بافت فرسوده شهری 16 درصد است.

دستور مدیرعامل بانک مسکن برای تسریع در روند پرداخت وام مسکنوام خرید مسکن جوانان 1 میلیارد تومان شد/ دوره انتظار 15 سال + جزییات

میزان اقساط ماهانه وام 200 میلیون تومانی خرید مسکن در شهر تهران حدود 3.3 میلیون تومان است. میزان سود این وام در بازپرداخت 12 ساله حدود 280 میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وام مسکن بانک مسکن وام مسکن بانک مسکن خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم وام خرید مسکن از محل اوراق میلیون تومان افزایش وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد