Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد مستضعفان از برنامه این بنیاد برای افزایش تولید این کارخانه تا سقف 26 میلیون متر انواع چادر مشکی در سال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری که به منظور بازدید از مجموعه‌های تولیدی زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در این استان انجام شد با حضور در کارخانه حجاب شهرکرد تنها کارخانه تولید چادر مشکی کشور افزود: این مجموعه مشتمل بر 3 کارخانه است که با تولید انواع پارچه، زمینه اشتغال نزدیک به 500 نفر را به صورت مستقیم در 2 استان چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این مجموعه به عنوان تنها تولیدکننده چادرمشکی کشور، انواع چادر‌های مشکی مورد نیاز بازار را تولید می‌کند گفت: تولید چادر مشکی برای تامین نیاز کشور از موضوعات مورد تاکید ما است و این مجموعه علاوه بر تولید چادر مشکی، انواع فاستونی، پارچه‌های مانتویی، پارچه‌های مقنعه، شال و روسری، لباس کار، پارچه‌های صنعتی و منسوجات خانگی از جمله پارچه‌های پرده‌ای را تولید می‌کند.
وی افزود: در حال حاضر این کارخانه سالانه 10 میلیون متر انواع چادر مشکی را تولید می‌کند و در صورت تکمیل طرح توسعه‌ای در این مجموعه، ظرفیت تولید چادر مشکی تا سقف 16 میلیون متر قابل افزایش است.
فتاح ادامه داد: همچنین مقرر شد پس از افزایش ظرفیت تولید به 16 میلیون متر انواع چادر مشکی در سال، زمینه افزایش ظرفیت تولید 10 میلیون متر مربع دیگر به ظرفیت چادر مشکی در این مجموعه، فراهم شود.
رئیس بنیاد مستضعفان در پایان گفت: خوشبختانه با فعالیت این مجموعه تولیدی و کیفیت بالای محصولات این کارخانه، برخی از نمونه‌های وارداتی از بازار چادرمشکی کشور خارج شده و این مهم با تکیه بر فناوری بالای تولید در این کارخانه محقق شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان چادر مشکی تولید چادر مشکی بنیاد مستضعفان انواع چادر میلیون متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه طی بازدیدی از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد مقدس اظهار کرد: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

وزیر کشور بیان کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وحیدی اظهار کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وزیر کشور خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 6088655

دیگر خبرها

  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید