Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از تنها کارخانه تولید چادر مشکی کشور در شهرکرد، از برنامه بنیاد مستضعفان برای افزایش تولید این کارخانه تا سقف ۲۶ میلیون متر انواع چادر مشکی در سال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ‌سید‌پرویز فتاح در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری که به منظور بازدید از مجموعه های تولیدی زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در این استان انجام شد با حضور در کارخانه حجاب شهرکرد اظهار کرد: این مجموعه مشتمل بر 3 کارخانه است که با تولید انواع پارچه، زمینه اشتغال نزدیک به 500 نفر را به صورت مستقیم در 2 استان چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این مجموعه به عنوان تنها تولیدکننده چادرمشکی کشور، انواع چادرهای مشکی مورد نیاز بازار را تولید می‌کند گفت: تولید چادر مشکی برای تامین نیاز کشور از موضوعات مورد تاکید ما است و این مجموعه علاوه بر تولید چادر مشکی، انواع فاستونی، پارچه های مانتویی، پارچه های مقنعه، شال و روسری، لباس کار، پارچه های صنعتی و منسوجات خانگی از جمله پارچه‌های پرده‌ای را تولید می‌کند.

نماینده قزوین در مجلس: وجود مافیای واردات یکی از مشکلات بزرگ تولیدکنندگان چادر مشکی استبزرگترین کارخانه چادر مشکی خاورمیانه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسدبومی‌سازی چادر مشکی در ایران| احداث بزرگ‌ترین کارخانه چادر مشکی در قم/ جلوگیری از خروج میلیاردها ارزبزرگ‌ترین کارخانه تولید چادر مشکی کشور با 1130 میلیارد تومان اعتبار در قم احداث می‌شود

وی گفت: در حال حاضر این کارخانه سالانه 10 میلیون متر انواع چادر مشکی را تولید می‌کند و در صورت تکمیل طرح توسعه‌ای در این مجموعه، ظرفیت تولید چادر مشکی تا سقف 16 میلیون متر قابل افزایش است.

فتاح ادامه داد: همچنین مقرر شد پس از افزایش ظرفیت تولید به 16 میلیون متر انواع چادر مشکی در سال، زمینه افزایش ظرفیت تولید 10 میلیون متر مربع دیگر به ظرفیت چادر مشکی در این مجموعه، فراهم شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با فعالیت این مجموعه تولیدی و کیفیت بالای محصولات این کارخانه، برخی از نمونه‌های وارداتی از بازار چادرمشکی کشور خارج شده و این مهم با تکیه بر تکنولوژی بالای تولید در این کارخانه محقق شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید چادر مشکی بنیاد مستضعفان چادر مشکی انواع چادر میلیون متر مشکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و رضا گلشن مهرجردی مدیرکل امور مستعدان و آینده‌سازان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است.
 
این گردهمایی نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان بصورت برخط برگزار خواهد شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند جهت دریافت لینک جلسه به آی دی @yamahdi313_2 در پیام رسان ایتا و بله پیام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد