Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در دیدار رئیس جمهور با مردم طبس در امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام اظهار کرد: نگاه دولت به استان‌های محروم و کمتر برخوردار که روزهای اولیه دولت شاهد آن هستیم جای تقدیر دارد.   وی با بیان اینکه شهرستان طبس ۲۲۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است، بیان داشت: دو بار پوزه آمریکا در این منطقه به خاک مالیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه شهرستان طبس دروازه ورود به خراسان و میقات الرضاست، ادامه داد: سالانه ۱۰ میلیون زائر و مسافر از این شهر عبور می‌کنند و وضعیت جاده‌های آن مناسب نیست که متأسفانه شاهد حوادث دل‌خراشی نیز بوده‌ایم.   حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه شهرستان طبس زمین‌های فراوانی دارد اما قیمت زمین‌ها سرسام‌آور است، خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی دولت شد.   وی با بیان اینکه معادن از ظرفیت‌های شهرستان طبس است، ادامه داد: متأسفانه صنایع تبدیلی معدنی در این شهرستان نداریم که باید برای ایجاد اشتغال و ارزش افزوده به آن توجه شود.   امام جمعه طبس تصریح کرد: همچنین دو درصد منافع معادن باید در همین شهر اجرا شود که متأسفانه عملیاتی نشده است.   وی عنوان کرد: کمبود آب از مشکلات این شهرستان است که درخواست انتقال آب به استان و شهرستان از درخواست‌های مردم از دولت است.   حجت الاسلام محمدی به کمبود معلم با توجه به بازنشسته شدن بسیاری از فرهنگیان اشاره کرد و افزود: در زمینه جذب نیروهای حق‌التدریس و نیروهای نهضت سوادآموزی به این شهرستان توجه شود.   امام جمعه طبس ادامه داد: همچنین مشکلات معیشتی و کنترل بازار در طبس هم مانند دیگر نقاط کشور وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهرستان طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت خمینی شهر در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اینکه کشف حجاب حربه رضاخانی و مورد حمایت دشمن است، گفت: کوتاهی در برابر بی حجابی مورد رضایت خداوند نیست و مردم هم ملزم هستند در زمینه حجاب نیروی انتظامی را یاری کنند.
حجت‌الاسلام علی رهبر با تشریح ابعاد شخصیتی امام صادق (ع) افزود: امام صادق (ع) شخصیتی نبود که گوشه نشین باشد و اگر مردم آن زمان یاری می‌کردند ایشان برای برپایی حکومت اسلامی قیام می‌کرد.

نمازگزاران جمعه خمینی شهر در حمایت از طرح نور و اقدامات نیروی انتظامی در برابر بی حجابی شعار دادند.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور