Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:50:49 GMT

استقرار هیات بازرسی در شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۶۶۵۰

استقرار هیات بازرسی در شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بنا بر اطلاعیه روابط عمومی بازرسی کل استان، هیات بازرسی مستقر در شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام، در راستای نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور و با بهره مندی از ظرفیت نظارت همگانی و تحقق مأموریت مردمی شدن نظارت و بازرسی و احقاق حقوق عامه، آماده دریافت کلیه شکایات و اعلامات مردمی در خصوص مشکلات و فسادهای احتمالی در زمینه‌های زیر است:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای پروژه جدید سد سازی در استان (مانند کنگیر،دویرج و گلال) ۲.پروژه‌های اجرای خطوط انتقال ۳.نحوه واگذاری و انعقاد قرارداد با پیمانکاران و مشاوران در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی ۴. نواقص شرکت در نظارت صحیح ۵. برنامه‌های آتی شرکت در راستای ارتقاء ظرفیت آبی استان و احداث سدهای جدید و دیگر مباحث مرتبط با کار آن شرکت با ذکر موقعیت و مصادیق و عند‌الزوم مستندات از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و سامانه گزارشگران فساد سازمان بازرسی کل کشور به نشانی‌های http://gozaresh.bazresi.ir و https://shekayat.bazresi.ir/ است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: هیات بازرسی شرکت آب منطقه ای نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد