Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: رئیس جمهور در سومین سفر استانی خود در شهر طبس به بازدید میدانی از معادن پرداخت و با حضور در جمع‌های مختلف مردمی بر تلاش برای رفع مشکلات و توسعه استان‌ها با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند، تأکید کرد.

رئیسی: کار میدانی باعث اعتماد مردم به نظام اداری کشور می‌شود

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در جمع مردم طبس در امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با اقدام و عمل در راستای حل مشکلات مردم به افزایش اعتماد عمومی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان‌کرد: تعیین اولویت‌ها، کار میدانی، و اقدام و عمل باعث می‌شود که اعتماد مردم به نظام اداری کشور افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به ظرفیت معادن در خراسان جنوبی گفت: اگر موانع موجود رفع شود، شاهد رونق اشتغال در منطقه خواهیم بود.

رئیس جمهور گفت: وضعیت کنونی کشور و شهرها با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، هر چند به برکت حرکت جهادگران اقداماتی انجام شده است ولی هنوز با مشکلاتی رو به رو هستیم.

رئیسی با بیان اینکه بخش فعال و غیر فعال حوزه معدنی شهرستان طبس می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، یادآور شد: ما با کمبود نزولات آسمانی رو به رو هستیم ولی همین مشکل را با برنامه‌ریزی می‌توان به یک فرصت تبدیل کرد.

رئیسی با بیان اینکه در این سفرها به دنبال این هستیم تا اولویت‌ها را مشخص و اقدام کنیم، بیان داشت: بنا داریم با فعل ماضی با مردم صحبت کنیم و بگوییم انجام شد.

رئیسی بیان کرد: من افتخار دارم که نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده دارم و با مسائل اینجا به خوبی آشنا هستم.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

رئیس جمهور: اقتصاد معدن در خراسان جنوبی فعال شود

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه سفر به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دور از تشریفات امروز برای بررسی مسائل، اولویت‌ها و مشکلات خراسان جنوبی به این استان سفر کرده‌ام.

وی بیان داشت: هدف از سفرهای استانی بررسی و حل مشکلات در گفتگوی نزدیک با مردم و مدیران استانی است.

وی با بیان اینکه این استان نیروهای کارآمد جوان بسیار دارد، گفت: امیدواریم با استفاده از توان این نیروها و کمک‌های دولت بتوانیم گام‌هایی در جهت رفع محرومیت‌های این استان برداریم.

وی افزود: خراسان جنوبی ظرفیت‌های بسیاری از جمله در حوزه معادن دارد که باید به آن توجه شود.

رئیس جمهور با تاکید بر توجه به اقتصاد معدن در این استان عنوان کرد: اگر معادن استان فعال شود، مشکل اشتغال و رونق تولید و مسائل اقتصادی این استان نیز حل خواهد شد.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

بازدید هوایی رئیس جمهور از معدن زغالسنگ طبس

آیت الله رئیسی صبح جمع در سومین سفر استانی خود، از معادن زغالسنگ پرورده طبس به صورت هوایی بازدید کرد.

رئیس جمهور پس از بازدید هوایی، برای شنیدن مشکلات معادن و معدنکاران این شهرستان در جمع کارگران معدن پرورده طبس حاضر و با آنها به گفت و گو پرداخت.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

کد خبر 5301176

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی طبس سفر استانی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا تعاونی کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون اردبیل گرگان هفته دفاع مقدس عکس استانها واکسیناسیون کرونا سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت