Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کامپوند با بیان اینکه ترکیب اردونشینان این تیم نسبت به گذشته تغییراتی داشته است، گفت که کمانداران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا با برگزاری رکوردگیری درون اردویی مشخص می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری اردوی تیم ملی کامپوند برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هشت کمانداری که در هر بخش مردان و بانوان به اردوی مرحله اول دعوت شده اند بر اساس مسابقات انتخابی و نتایج آن مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت ها در اردوهایی که پیش رو داریم به صورت درون اردویی تکرار می شود تا در نهایت به ترکیب تیم اصلی برسیم.

 

وی با بیان اینکه تیم ملی کامپوند تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا (آبان ماه- بنگلادش) چهار مرحله اردوی آماده سازی برگزار خواهد کرد، ادامه داد: در هر مرحله اردو رقابت های درون اردویی برگزار خواهیم کرد تا بر اساس نتایج به دست آمده وضعیت اردونشینان را برای حضور در مراحل آتی تمرینات مشخص کنیم.

 

سرمربی تیم ملی کامپوند تصریح کرد: در جریان اردوی نخست از اردونشینان رکوردگیری خواهیم داشت. بر اساس نتایج سه نفر حذف می شوند و پنج نفر هم به اردوی آتی راه پیدا می کنند. در هر یک از دو اردوی پیش رو هم بر اساس رکوردگیری و انتخابی داخلی یک نفر کنار می رود تا به ترکیب اصلی برسیم.

 

عبادی با بیان اینکه تیم ملی کامپوند با ترکیب سه نفره در هر یک از بخش های مردان و بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کند، خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت های درون اردویی با تعیین تدریجی تیم اعزامی به بنگلادش کمک می کند تا شرایط مسابقه میان اردونشینان ایجاد شده و آنها وضعیت تمرینی ایده آل تری داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: ترکیب نفراتی که در اردوی تیم ملی کامپوند حضور دارند نسبت به قبل تغییراتی دارد به خصوص در بخش بانوان که تنها دو نفرشان از میان کمانداران قدیمی تر هستند و سایر افراد به نسبت جوان هستند. در بخش مردان هم از میان هشت نفر حاضر در اردو، فقط یک نفر از تیم ملی قبل است. البته سایر نفرات جدید نیستند اما جزو کمانداران قدیمی هستند که مدتی از اردو دور بودند و مجدد شرایط برای حضورشان در تیم ملی فراهم شده است.

 

سرمربی تیم ملی کامپوند ابراز امیدواری کرد که این تیم با تغییراتی که در ترکیب آن ایجاد شده بتواند عملکرد قابل قبولی در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشد.

تیر اندازی (کمان)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیر اندازی کمان مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی کامپوند درون اردویی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی