Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:39:52 GMT

آغاز طرح جهادی بسیجیان در روستای ورچه خمین

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۷۴۵۸

آغاز طرح جهادی بسیجیان در روستای ورچه خمین

محمد حسینخانی مسئول گروه جهادی شهید صدوقی  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: اردوی جهادی حمایت از محرومان در روستای ورچه از توابع شهرستان خمین آغاز شد.

حسینخانی افزود: این اردوی جهادی با حضور ۲۵ نفر از نیرو‌های جهادی به مدت چهار روز با محوریت مسجد حجت ابن الحسن اراک در حوزه‌های درمان، سازندگی، حقوقی و فرهنگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ساخت یک باب واحد مسکونی ۷۰ متری، ویزیت رایگان با حضور پزشک عمومی و توزیع دارو، میز خدمت و مشاوره حقوقی و قضایی را از جمله برنامه‌های این اردوی جهادی عنوان کرد.

مسئول گروه جهادی شهید صدوقی، توزیع بسته‌های بهداشتی شامل یک‌هزار ۵۰۰ عدد ماسک، ۱۰۰ جلدکتاب، بروشور‌های پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ و طب سنتی در قالب طرح شهید سلیمانی، و پوستر شهید سلیمانی به ساکنان را از دیگر اقدامات این اردوی جهادی عنوان کرد.

او ادامه داد: صلوات نویسی و نقاشی عکس شهید سلیمانی بر روی دیوار‌های روستا، برگزاری مسابقات ورزشی، اکران فیلم‌های ارزشی برای ساکنان روستا از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در روستای ورچه است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردوی جهادی شهرستان خمین بسیج استان مرکزی اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم

 شهید حجت الاسلام مهدی شاه ‏آبادی، روحانی مبارز و نماینده مردم تهران در دوره دوم مجلس شورای اسلامی سرانجام در تاریخ ششم اردیبهشت ۱۳۶۳ هنگام بازدیداز جبهه‏‌های جنگ تحمیلی در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ متجاوزان بعثی به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر