Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:23:46 GMT

کنایه کومان به رئیس؛ من باید ترکیب را انتخاب کنم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۷۷۴۴

کنایه کومان به رئیس؛ من باید ترکیب را انتخاب کنم

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، درباره اظهارات اخیر خوان لاپورتا و شایعاتی که پیرامون قرارداد او مطرح شده بود واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه رئیس باشگاه بارسلونا یعنی خوان لاپورتا خواهان این است که برخی بازیکنان مثل ریکی پویچ در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرند؛ موضوعی که رسانه‌ها آن را دخالت در کار سرمربی بارسا برداشت کرده اند، این در حالی است که برخی دیگر از گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه کاتالانی قصد دارد قرارداد رونالد کومان را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اما خون لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا چند روز پیش هرگونه شایعه دخالت در کار رونالد کومان را تکذیب و حمایت خود از سرمربی هلندی شان را اعلام کرد. لاپورتا گفت: "هرکس روش ارتباطی خودش را دارد و من مستقیم و واضح ارتباط برقرار می‌کنم. او از احترام و حمایت کامل من برخوردار است. اگر من دخالتی کردم به این دلیل است که دوست دارم درباره فوتبال حرف بزنم. من هوادار فوتبال هستم و می‌توانم درباره بعضی ابعاد آن اظهارنظر کنم. و رونالد می‌داند که از حمایت من برخوردار است. او می‌داند که باشگاه هیجان زده و با انگیزه است. رونالدو می‌بیند که همه چیز در حال پیشرفت است. من با رونالد کومان راحت هستم و اطمینان دارم همه چیز عالی خواهد بود."

 

حالا همه این مسائل با واکنش سرمربی هلندی بارسلونا روبرو شده و او تاکید کرده که خودش باید ترکیب تیم را انتخاب کند. کومان گفت: "گوش دادن به حرف های حمایتی لاپورتا خوب بود. بعضی مسائل گفته شد که حاکی از عدم حمایت مدیریت از من بود که باعث ناراحتی من شد. دو هفته قبل پیرامون تمدید قرارداد مذاکره کردیم و این مسئله به گوش رسانه ها نرسید تا وقتی که مدیریت(لاپورتا) هفته پیش به صحبت درباره شرایط باشگاه پرداخت.

 

 

 

 

او نهایتا درباره مذاکرات تمدید حرف زد و فرداییش نشریات نوشتند که کومان در صورت قبول سه شرط قرارداد خود را تمدید می کند. در پاسخ گفتم چنین اتفاقی نمی تواند رخ دهد. این من هستم که باید بتوانم شیوه بازی و ترکیب تیم را انتخاب کنم نه رئیس. بعد از آن رئیس دوشنبه در تلویزیون صحبت‌هایی انجام داد و از من حمایت کرد و این اتفاق خوبی بود."

لاپورتا رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاپورتا رونالد کومان سرمربی بارسلونا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان

ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان مشخص شده است.

طرفداری | سرمربی تیم ملی زیر۱۸ سال دختران ترکیب ایران برابر قرقیزستان را اعلام کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اخرین دیدارتیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت ۱۳.۳۰ برگزار می شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی دختران، ترکیب ۱۱ نفره ایران را اعلام کرد:

اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی ( کاپیتان)-مائده بی رنگ-تانیا جهانشاهی - سمیه اسماعیلی - مریم دینی - پرنیا رحمانی

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند