Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به سالروز رحلت آیت الله طالقانی، گفت: امام او را ابوذر زمان نامید و همین نکته بیانگر جایگاه این عالم بزرگ بوده است، او در مدت کوتاهی که به عنوان امام جمعه بود با صلابت و صداقت به روشنگری و آگاهی بخشی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حسینی همدانی با بیان این که مرحوم طالقانی امام جمعه‌ای در تراز انقلاب بود، افزود: کارنامه زندگی این بزرگمرد سراسر مبارزه است تا آنجایی که در اعتراض به کشف حجاب و وقایع دوران رضاخان، او را در همان دوره زندانی کردند و در اعتراض به انقلاب سفید شاه هم زندانی و تبعید شد.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام، گفت: ترور شخصیت امام حسن یکی از ترفند‌های دشمن بود تا با این روش او را تنها بگذارند و با ترفند تضعیف ایشان، صلح را بر ایشان تحمیل کردند که مورد اعتراض برخی اطرافیان بود، اما امام حسن با اقتدار تمام در مقابل این دسیسه‌ها ایستاد، اما دشمن این این بار با ترفند نفوذ در خانه وی، او را به شهادت رساند که زندگی امام حسن باید درس بزرگی برای امت اسلام باشد که بدانند دشمن گاهی با عملیات نرم به دنیال پیروزی خواهد بود.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها به فرار فلسطینی‌ها از زندان اسرائیل اشاره کرد و افزود: این موضوع بیانگر ضعف دولت کودک کش اسرائیل را اثبات کرد و رو به زوال بودن اسرائیل مشخص شد و به زودی شاهد نابودی کامل دولت غاصب اسرائیل خواهیم بود.

آیت الله حسینی همدانی به موضوع انتخاب استانداران نیز اشاره کرد و گفت: افرادی که انتخاب می‌شوند باید دولت و گفتمان انقلاب را با جان و دل قبول داشته باشند و صرفا منفعل بودن و متمایل شدن به هر سلیقه سیاسی کارآیی نخواهد داشت و باید دقت شود که هیچ فرد وابسته به فتنه مسئولیت نداشته باشد.

انتهای پیام /ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه های نماز جمعه امام جمعه امام حسن آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری گفت: به برکت مجاهدت‌های امام باقر (ع) و امام صادق (ع) مکتب تشیع امروز زنده است.

 خطیب نماز جمعه شهرکردبا اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان در سال ۱۳۷۴ افزود: این تحریم‌ها از زمان انقلاب وجود داشت، اما کشورمان هر روز سربلندتر از گذشته مسیر تعالی را پیمود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به موضوع غزه هم اشاره کرد و گفت: غزه در افکار عمومی جامعه بشری زنده است و بشریت امروز به موضوع غزه حساس شده است.

وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد روز صلیب سرخ جهانی و هلال احمر را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به سالروز تأسیس بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ اشاره و از تلاش‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرد
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود