Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:35:29 GMT

تب کرونا در قزوین فروکش کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۷۸۹۴

تب کرونا در قزوین فروکش کرد

به گزارش ایرنا، دکتر پیمان نامدار روز جمعه با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه طی روزهای اخیر شاهد کاهشی شدن روند آمار مبتلایان و بستری های ویروس کرونا در استان قزوین هستیم.

وی اظهار داشت: در اوج پیک پنجم کرونا تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان از هزار نفر نیز فراتر رفته بود اما این عدد اکنون به ۶۶۱ کاهش یافته و امیدواریم این روند تدوام یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین همچنین گفت: در شبانه روز گذشته ۱۱۲ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان بستری شده و همچنین ۱۱۸ نفر از بیماران بستری نیز ترخیص شدند.

وی افزود: حال ۴۴ بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های قزوین بستری هستند، وخیم است.

دکتر نامدار گفت: متاسفانه در مدت یاد شده ۱۲ تن از بیماران را از دست دادیم اما امیدواریم با کاهشی شدن روند بستری ها و مبتلایان شاهد کم تر شدن آمار فوتی ها نیز باشیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در کنار افزایش سرعت واکسیناسیون در کاهش ابتلا و بستری ها نقش مهمی داشته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین مرگ و میر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین مرگ و میر ویروس کرونا استان قزوین مرگ و میر بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان