Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تایید ماسیمیلیانو الگری، هیچ بازیکن اهل آمریکای جنوبی یوونتوس مقابل ناپولی در دسترس نخواهد بود

یوونتوس که در دو بازی اولش در سری آ ایتالیا فقط یک امتیاز گرفته، شرایط سختی را سپری می کند و آن ها فردا در هفته سوم مسابقات، مهمان ناپولی خواهند بود. به گزارش وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار از غیبت تمام بازیکنان اهل آمریکای جنوبی در این مسابقه خبر داد:

مقابل تیمی که ارزش های فنی عالی دارد، یک مسابقه خوب در پیش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم گرفتم بازیکنان اهل آمریکای جنوبی را به این بازی دعوت نکنم و در خانه استراحت کنند اما بازیکنان جوان جذابی چون دِ وینتر، سوله و میرتی را به لیست اضافه کرده ام. کوادرادو می توانست برگردد و به لیست تیم اضافه شود اما به خاطر مشکلات گوارشی در کلمبیا مانده تا معاینات لازم رویش انجام گیرد. غایبان ما نباید بهانه باشند زیرا  بدون آن ها هم بازیکنانی در اختیار داریم که می توانند سه امتیاز بازی را کسب کنند. مک کنی خوب است و فردا در ترکیب اصلی خواهد بود. فدریکو کیه زا هم بنا به دلایل احتیاطی در خانه می ماند. تقویم بازی ها به همین شکل است و باید آن را بپذیریم. بازیکنان آمریکای جنوبی، ساعت 3 صبح امروز بازی کرده اند و بی معنی است که فردا روی آن ها ریسک کنیم چون سه شنبه هم بازی های ما در لیگ قهرمانان اروپا شروع می شود.

الگری درباره جذب مویزه کین و وضعیت مصدومان تیمش افزود: 

مویزه کین بازیکنی است که او را می پسندم. کین بازیکنی بود که او را می خواستیم و فارغ از جدایی رونالدو نیز ممکن بود به یوونتوس بیاید. بازیکنان جوان یوونتوس فارغ از دریافتی شان، به مسیری برای رشد ذهنی و فنی نیاز دارند. به همین علت فاجولی و رانوکیا پس از یک سال بازی در تیم زیر 23 سال یوونتوس، به تیم های سری بی قرض داده شدند. آرون رمزی در طول این هفته به تیم اضافه می شود. کایو ژرژ کمی دیرتر باز می گردد و آرتور ملو هم آرام آرام در حال ریکاوری است. در پایان ماه سپتامبر، آرتور به تدریج به تیم اضافه خواهد شد. قدرت ما باید تعادل باشد. هر زمانی که اوضاع خوب یا بد پیش می رود، تعادل تعیین کننده است. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد طالبان ورزش زنان در افغانستان را ممنوع کرد مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد الکساندر چفرین با همکاری ناصر الخلیفی به دنبال لغو یا اصلاح قانون فیرپلی مالی هستند حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند؟ پولیشیچ در واکنش به حواشی اخیر: بهتر است از گذشته عبور کنیم و روی بازی با هندوراس متمرکز شویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آمریکای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!