Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:49:21 GMT

رمز حل مشکلات گیلان وحدت رویه و همدلی است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۸۰۵۳

رمز حل مشکلات گیلان وحدت رویه و همدلی است

ایسنا/گیلان امام جمعه موقت رشت، با اشاره به فقر پنهان استان گیلان، اضافه کرد: رمز حل مشکلات گیلان در وحدت رویه و همصدایی و همدلی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفر قربانپور در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای ایجاد جدایی بین مردم و نظام، اظهار کرد: ابزار جدید دشمن منفعل نشان دادن نیروهای انقلابی و تطهیر مسببان وضعیت فعلی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود مشکلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در جامعه، افزود: رویکرد دشمن نرم افزاری بوده و می خواهد مردم دچار اشتباه محاسبانی شوند و مشکلات درون را به بیرون از کشور پیوند بزنند.

امام جمعه موقت رشت، از نیروهای انقلابی خواست بر حفظ وحدت در جامعه تاکید کنند و گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و لذا نیروهای انقلابی مطالبه گری همراه با روحیه صبر را دنبال کنند.

حجت الاسلام قربانپور، با اشاره به فقر پنهان استان گیلان، اضافه کرد: رمز حل مشکلات گیلان در وحدت رویه و همصدایی و همدلی است.

وی تقوا را یک امر قلبی برخاسته از ایمان دانست و تصریح کرد: خدمت بی منت به مردم یکی از جلوه های تقواست و لذا مسئولان ضمن عملکرد شایسته، خدمتگزاری را سرلوحه خویش قرار دهند.

امام جمعه موقت رشت، همچنین به فرارسیدن ماه صفر و برگزاری مراسم عزاداری در این ماه اشاره کرد و یادآور شد: مردم مومن و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رعایت دستورالعمل های بهداشتی را همواره مد نظر قرار دهند و نسیت به کسب معرفت اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی