Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:49:06 GMT

سهم مردم خمیر با وجود منابع فراوان «محرومیت» است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۸۵۷۹

سهم مردم خمیر با وجود منابع فراوان «محرومیت» است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز عنوان کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان است که آنچه برای اصلاح جامعه و حرکت بسوی سعادت در همه شئون در آن یافت می شود.

وی افزود: احیای واقعی نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است و این نیز مدیون امام و خون شهدا است.

خطیب جمعه شهرستان خمیر با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب، گفت: نماز جمعه از اهمیت سیاسی بالایی برخودار است و اسلام دین سیاست است و هر کس اسلام را از سیاست منفک کند جاهل به اسلام و سیاست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از رعایت امور بهداشتی غافل نشوید

حجت الاسلام صالحی اضافه کرد: در مدتی که بیماری کرونا سایه خود را بر زندگی مردم گسترانده و گاهی وضعیت رنگ بندی بالا و پایین می آید مردم نباید حساسیت خود را نسبت به این بیماری را از دست داده و یا در رعایت امور بهداشتی مهارکننده این بیماری غفلت کنند.

وی افزود: مشارکت مردم و مسولین بزرگترین عامل در ریشه کنی این بیماری است و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری به کمتر شدن آمار فوتی ها و ابتلای مردم می‌انجامد.

امام جمعه شهرستان خمیر همچنین از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و همکاری خوب سپاه و بسیج با مدافعان سلامت نیز قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام صالحی در بخشی دیگری از سخنان خود،  عنوان کرد : دولت سیزدهم در ابتدای راه با عزمی جهادی توانسته با انتخاب نیروهای انقلابی و جوان و پای کار بودن و تلاش برای رفع مشکلات عدیده کشور و مردم گامی رو به امید بردارد.

وی با  خطاب مسولین دولتی و نمایندگان استانی توصیه کرد: استان  هرمزگان نیازمند به حضور مسئولان انقلابی و جهادی، متخصص، مردمی و اهل همت برای احقاق حقوق خود است و خواستاریم تصمیم گیران در عرصه مدیریت جدید ملاک‌های مد نظر و مطالبه مردم را تحقق بخشند.

امام جمعه بندرخمیر به اولین دیدار اعضای کابینه دولت سیزدهم با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: عمده توصیه معظم له در دو بخش قابل تامل است. نخست بازسازی اعتماد عمومی است که فرایند حرکت انقلاب در رسیدن به خدمات دهی را در همه  بخش ها فراهم می‌کند و دومین مسئله بازسازی انقلابی ساختار های مخلتف کشور است که بخش مهم و اساسی را ایفا می کنند.

خطیب جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: حرکت انقلاب اسلامی بر همه ابعاد  و ساختار زندگی مردم توجه دارد لذا انقلابی در تمامی ابعاد عقیدتی و سیاسی  فرهنگی و نظامی لازم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شایسته مردم خمیر نیست که با وجود حجم عظیم از معادن و وجود  زیر ساخت کشاورزی و اتصال به دریا جای جای شهرستان محرومیت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه بندرخمیر هرمزگان بندرعباس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد