Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان با اشاره به رسیدن کشتی حامل سوخت ایران به لبنان در سایه تهدید‌های استکبار جهانی، گفت: این موضوع یک موفقیت برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، دشمن از نظر سیاسی و نظامی به عقب رانده شده و از نظر تحریم هم شکست حداکثری را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به موضوعات مهم در بافق، ادامه داد: یکی از نکات بدیهی در شهرستان بافق، مهدوی بودن است و ضرورت توجه ویژه به این مهم، امری امکان ناپذیر است.

او افزود: توجه نکردن به سایر نعمت‌های بافق در کنار معادن، ظلمی در حق توسعه شهر است و توجه نکردن به توسعه معدن کاری، نشان از عدم دلسوزی و تدبیر مدیران شهرستان است.

خطیب جمعه بافق با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از اقتصاد شهرستان در حوزه کشاورزی و دامداری است، گفت: متاسفانه به واسطه سوء مدیریت در پروژه‌های انتقال آب و بهره برداری از منابع آب زیر زمینی، کشاورزی و دامداری در حال نابودی است و روستا‌های شهرستان بافق با کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند.

حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: باید در این رابطه پیگیری‌های جدی صورت بگیرد که رسیدگی نکردن به این موضوع، ضعف مدیریت است.

او گفت: بزرگترین توهین به یک کشاورز و دامدار آن است که به او گفته شود کار خود را تعطیل کند.

امام جمعه بافق افزود: در شهرستان بافق با وجود ظرفیت معادن، درختکاری و کشاورزی ضامن تامین اکسیژن است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: در حوزه معادن متاسفانه یک ظلم بزرگی در حق شهر صورت گرفته که آن، خام فروشی و صادرات است.

او افزود: سود کلان حاصل از صنایع فرآوری معادن به جیب چه کسانی می‌رود؟ آیا کارمندان، اصناف، کارگران، فرهنگیان، کادر درمان و اقشار مختلف این شهر نباید حقی داشته باشند؟

امام جمعه بافق ادامه داد: باید یک شرکت تعاونی توسعه و پیشرفت شهرستان بافق تاسیس شود تا همه مردم در آن عضو باشند و فعالیت‌های اقتصادی خرد را در دست بگیرند و شرکت‌های خصوصی با آن همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: علاوه بر حقوق شهر، شهروندان و تشکلات هم برای سود حاصل از معادن، حقی دارند.

او در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: حدود ۲ درصد از در آمد تمامی معادن مربوط به شهرستان است، اما مسوولین باید به صورت شفاف گزارش دهند تا دو درصد در سال‌های گذشته به تفکیک از کدام معادن گرفته شده و یا گرفته نشده و کجا هزینه شده است.

امام جمعه بافق افزود: مردم شهرستان بافق از مسوولین این توقع را دارند که با شفافیت این مسئله را بدانند.

حجت الاسلام سعادت فر همچنین بیان داشت: شورای شهر و شهرداری، باید برای شهر چند پروژه اصلی طراحی و معرفی کنند که مهمترین آن ترمیم اطراف امامزاده عبدالله (ع) است و برای آن برنامه زمان بندی بنویسند و به اطلاع مردم برسانند.

او افزود: همچنین باید پروژه‌های محله‌ای تعریف شود و برای آن هم جدول زمان بندی بگذارند تا مردم خادمین در شورای شهر و شهرداری را بشناسند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه فراوری مواد معدنی حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه بافق شهرستان بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، منیزیت در تولید لاستیک مصنوعی، کفپوش‌ها و جواهرسازی استفاده می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید