Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، دکتر امین نوروزی درباره لغو شدن مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به جام جهانی گفت: فدراسیون فوتبال در نظر داشت روز چهارشنبه مراسم بدرقه‌ای برای تیم ملی فوتسال قبل از سفر به لیتوانی برگزار کند اما پس از بررسی و مشاوره های صورت گرفته و با نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال این برنامه ‌لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستانه جام جهانی اعلام کرد: ماه هاست که این تیم با رعایت پروتکل ها و در شرایط نه چندان ساده قرنطینه، با عزمی جدی و با هدف حفظ سلامت کلیه اعضای تیم، مشغول برگزاری اردوها و آماده سازی برای مسابقات جام جهانی است. به خاطر اهمیت این مسابقات و الزام تمام تیم‌ها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان، متوفق القول بر این عقیده بودیم که از هر اقدام، مراسم، تجمع، دیدار و گفتگو با افراد خارج تیم که بازیکنان را درست قبل از خروج از کشور و اعزام به این مسابقات، در خطر ابتلا به ویروس قرار دهد، باید پرهیز گردد.

مدیر پزشکی تیم‌های ملی اضافه کرد: خودم شخصا با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردم و موارد مختلف را با وی در میان گذاشتم و در نهایت مقرر شد به دلیل رعایت مسایل بهداشتی و حفظ سلامت بازیکنان این مراسم لغو شود چون رعایت پروتکل بهداشتی اهمیت زیادی‌ برای همه دارد.

وی ادامه داد: ما حتی اجازه‌ برگزاری مراسم برای تیم ملی‌فوتبال بزرگسالان هم ندادیم. اگر توجه کرده باشید همه عزیزان دیدند که حتی دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که برای تماشای تمرین تیم ملی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، از جایگاه ویژه نظاره گر تمرین بود و به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ حباب قرنطینه تیم، وارد اردوی تیم ملی نشد.

دکتر نوروزی در ادامه توضیحات خود اضافه کرد: نباید بین تیم‌های مختلف فرقی قائل شویم. تیم ملی فوتسال ما در آستانه اعزام به مسابقات جام جهانی بود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام تیم در حباب قرنطینه قرار داشتند و هر گونه تخطی از قوانین، علاوه بر به خطر انداختن اعضای تیم، می تواند با عواقب جبران ناپذیری برای بازیکنان و کادر فنی همراه باشد. حفظ سلامت این افراد، اولویت اول، دوم و سوم ما بوده و خواهد بود،  ما همان طور که در مسابقات بین المللی ملزم به رعایت پروتکل‌ها هستیم، در داخل کشور هم باید همین کار را انجام بدهیم. وقتی پای سلامتی افراد در میان است همه ما موظف هستیم برای حمایت و کمک به اعضا محکم تصمیم بگیریم.

دکتر نوروزی‌ تاکید کرد: هم چنین با پیگیری ها صورت پذیرفته و مساعدت های رئیس فدراسیون، تیم ملی فوتسال با تجهیزات کامل پزشکی، فیزیوتراپی و بازتوانی راهی مسابقات جام جهانی شد تا هیچ کمبودی در جام جهانی برای تیم ملی وجود نداشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال جام جهانی جام جهانی فدراسیون فوتبال ایران فوتسال فدراسیون فوتبال رعایت پروتکل ها تیم ملی فوتسال جام جهانی حفظ سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود