Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@08:19:13 GMT

قم از استان‌های برتر کشور در امور قرآنی است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۹۱۲۷

قم از استان‌های برتر کشور در امور قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن یاراحمدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به کیفیت برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی سطح برگزاری مسابقات استان قم بسیار خوب بوده خصوصا در بخش حفظ و قرائت شرایط بسیار خوبی داشتیم و سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم آموزش مستمر فعالین قرآنی تصریح کرد: هرکدام از فعالین قرآنی در بخش‌های مختلف بی‌نیاز از آموزش نیستند و برای اینکه کیفیت کار آنها افزایش پیدا کند باید توجه ویژه به آموزش داشته باشند.

این استاد قرآن کریم کیفیت برگزاری مسابقات استان قم را بسیار عالی دانست و تصریح کرد: هم مکان مسابقات و هم برنامه‌ریزی و زمان‌بندی متناسب با شرایط کرونایی بسیار خوب بود و تمام پروتکل‌های بهداشتی نیز در روند برگزاری رعایت شد.

وی با تاکید بر حضور اساتید برجسته و داوران بین‌المللی در این دوره از مسابقات تصریح کرد: همین مساله کیفیت مسابقات را بسیار بالا برده بود و نوعی کسب تجربه نیز برای شرکت‌کنندگان بود.

یاراحمدی با بیان اینکه استان قم همواره بین 5 استان برتر کشور در حوزه مسابقات قرآن بوده است گفت: به همین خاطر سطح مسابقات استانی نیز بسیار بالاست و شاهد حضور افراد برجسته در سطح کشوری از استان قم هستیم.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کیفیت استان قم آموزش استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد