Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا میرحیدری روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۲ هزار نفر  امسال در حوادث ترافیکی شهری استان اصفهان مجروح شدند که بی توجهی به جلو توسط رانندگان عامل اصلی آن بوده است.

وی یادآور شد: بخشی از آمار بالای تصادفات درون شهری امسال در مقایسه با سال گذشته به دلیل اعمال محدودیت‌ها و قرنطینه خانگی بود اما با این وجود وضعیت آمار تصادفات درون شهری این استان نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اصفهان افزود: تجاوز از سرعت مجاز، خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی به علائم هشدار دهنده از جمله مهمترین تخلفات رانندگی در اصفهان است.

سردار میرحیدری بیان کرد: خستگی و خواب آلودگی رانندگان در ۳۰ کیلومتری ورود شهرها از جمله عوامل سوانح ترافیکی است که با وجود تذکر فراوان برای استراحت اما این موضوع مغفول مانده و موجب واژگونی و تصادف می‌شود.

وی با بیان اینکه نقاط پرحادثه جاده‌های برون شهری یکی از عوامل موثر در افزایش تصادفات در این استان است، تصریح‌کرد: اصلاح هندسی و رفع حادثه خیزی جزو ضرورت‌هاست و باید در اولویت کاری مسوولان استانی و شهرستانی قرار گیرد.

فرمانده انتظامی اصفهان یادآورشد: رفع مشکل فنی جاده‌ها و قانونمداری مردم در کاهش حوادث جاده ای و شهری لازم است و تاکنون هرچقدر این مسائل مورد توجه قرار گرفته شاهد نتایج اثرگذار آن بوده ایم.

وی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را برای کاهش تصادفات لازم دانست و اظهارداشت: کودکان و نوجوانان به عنوان همیاران پلیس تذکر به خانواده‌ها برای رعایت قوانین و مقررات را به عنوان همکاران پلیس همچنان ادامه بدهند تا در ۶ ماهه دوم امسال شاهد کاهش تصادفات باشیم.

به گزارش ایرنا، طول راه‌های استان ۱۱ هزار و ۸۰۰ کیلومتر است که از این مجموع ۴۱۲ کیلومتر آزادراه، ۲ هزار و ۲۴ کیلومتر بزرگراه، پنج هزار و ۵۸ کیلومتر راه‌ روستایی و مابقی راه‌های ارتباطی بین شهری است و به نوعی ۱۶ درصد از آزادراه‌های کشور سهم استان اصفهان است.

۱۰۹ نقطه پرحادثه در جاده‌های اصلی استان اصفهان بر اساس نظریه کارشناسی مشخص شده است که ۶۷ مورد آن مصوبه ملی برای اصلاح و بهسازی دارد که از این آمار در سال های گذشته ۵۵ مورد از این نقاط توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای اصلاح و مشکل آن‌ها رفع شده است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا اصفهان تصادفات جاده ای مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا اصفهان تصادفات جاده ای پلیس راهور ناجا اصفهان تصادفات جاده ای مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه حفاری تونل‌های مترو اظهار داشت: در بحث حفاری تونل‌های مترو اکنون دو دستگاه حفار در خط سه و چهار در حال انجام حفاری تونل و سگمنت گذاری هستند.

وی افزود: درخط سه دستگاه حفار در جبهه غربی در حال حفاری باقی‌مانده تونل این خط به سمت الهیه است و اکنون به میدان امام علی (ع) رسیده و طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌ شده قرار است تا ظرف یک ماه آینده دستگاه حفار از زیر این میدان عبور کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه حفاری تونل خط چهار به طول 14.5 کیلومتر نیز توسط دستگاه حفار در حال انجام است اظهار کرد: تاکنون حفاری 4 کیلومتر از این مسیر انجام‌شده است و دستگاه حفار پس از عبور از میدان امام حسین(ع) که با دقت بسیار زیاد انجام شد در حال حاضر به چهارراه گاز رسیده و در حال انجام حفاری به سمت میدان شهدا است.

کیامرز ادامه داد: دستگاه‌های حفار فعال در تونل خط سه و چهار قابلیت این رادارند تا با سرعت بیشتری حرکت کنند اما این موضوع به تأمین منابع مالی مناسب بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به تمرکز مدیریت شهری بر بهره‌برداری فاز اول خط سه اکنون بودجه کمتری به حفاری تونل‌ها اختصاص داده می‌شود، اما با رسیدن پول از محل انتشار اوراق مشارکت در شهریورماه امسال سرعت حفاری تونل‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید