Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:37:29 GMT

برگزاری مسابقات قرآنی در تقویت مبانی دینی جامعه موثر است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۹۳۵۸

برگزاری مسابقات قرآنی در تقویت مبانی دینی جامعه موثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، ذبیح‌الله چهرقانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سابقه شرکت در چهار دوره مسابقات قرآن را دارد اظهار کرد: در دوره‌هایی از مسابقات کسب رتبه کشوری هم داشته‌ام و این دوره نیز برای محک خود و ارتقا توانمندی‌های خود مجدداً در مسابقات شرکت کردم.

وی با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی در سطح بالایی در برگزاری مسابقات رعایت شده بود تصریح کرد: با زمان‌بندی و نظمی که برنامه‌ریزی شده بود در مسابقات، شاهد آرامش روند برگزاری و همچنین رعایت کامل نکات بهداشتی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم با اشاره به حضور اساتید و داوران باتجربه در این مسابقات خاطرنشان کرد: داوران و اساتید حاضر در سطح ملی و بین‌المللی بودند و در سطح بالایی شاهد داوری و راهنمایی شرکت‌کنندگان بودیم.


وی برگزاری مسابقات قرآن را در ارتقا و تبیین مبانی دینی در جامعه مؤثر دانست و افزود: از زمانی که انس با قرآن و فعالیت‌های قرآنی را آغاز کرده‌ام شاهد اثرات مکرر قرآن و نگاه خداوند به خود بوده‌ام.

چهرقانی با تاکید بر اینکه قرآن در مسیر زندگی بسیار مؤثر بوده است خاطرنشان کرد: ارتباط مؤثر قرآنی در خانواده هم شکل گرفته و آثار الهی آن در زندگی مشهود است.

کد خبر 5301432

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مسابقات قران کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا تعاونی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون اردبیل گرگان عکس استانها واکسیناسیون کرونا ایلام مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی