Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌هایش در سفر به خراسان جنوبی، ‌از معدن زغال سنگ طبس بازدید و با کارگران این معادن به گفت وگو پرداخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند،آیت‌الله ‌سید ابراهیم رئیسی در سفر استانی به خراسان جنوبی پس از سخنرانی در جمع مردم طبس، با بالگرد به معدن زغال سنگ پروده این شهرستان رفت و از نزدیک در جریان وضعیت کار و فعالیت این معدن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با بیان اینکه با توسعه این معدن نیاز کشور به واردات رفع خواهد شد گفت: وزیر صمت باید با رفع مشکلات این معدن به فعالسازی صددرصد آن اقدام کند تا زمینه تولیدو اشتغال در این معدن فراهم شود.

رئیس جمهور پس از بازدید، در معادن حاضر شد و برای شنیدن مشکلات معادن و معدنکاران این شهرستان در جمع کارگران معدن پروده طبس حاضر و با آنها به گفت و گو پرداخت.

گزارش تصویری این بازدید را دار ادامه ببینده باشید:

دستور رئیس جمهور برای رسیدگی ویژه به وضعیت کارگران معادن/ ‌حقوق کارگران ‌کامل پرداخت شود /نظام پیمان‌کاری باید تغییر کند

بازدید رستم قاسمی از مسکن ملی طبس/گلایه امام جمعه از قیمت‌های سرسام‌آور زمین/ پاسخگویی وزیر راه به مطالبات مردم ‌+ عکس‌

انتهای پیام/250/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری