Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@04:00:47 GMT

ممنوعیت برپایی ایستگاه‌ صلواتی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۹۸۷۶

  مدیر گروه بهداشت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به شروع دهه اول ماه صفر شاهد برپایی برخی موکب‌های صلواتی در شهر مشهد هستیم؛ در حالی که بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برپایی این موکب‌ها ممنوع است.

به گزارش وبدا،  علی‌اصغر حسنی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ماههای محرم و صفر هیچ مجوزی برای برپایی ایستگاه‌ها و موکب‌های صلواتی صادر نکرده، اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایستگاه‌های صلواتی با توجه به توزیع نذری، پذیرایی و ازدحام جمعیت امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه بهداشت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نظارت بر فعالیت هیات‌های مذهبی و موکب‌های صلواتی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است؛ در عین حال دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز بر عملکرد و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن نظارت دارد.

حسنی افزود: طرح تشدید نظارت‌ بر عملکرد هیات‌های مذهبی قبل از آغاز ماه محرم شروع شده و در این مدت تعدادی از هیات‌ها به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به سازمان تبلیغات اسلامی معرفی شده‌اند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد