Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:10:54 GMT

غیبت فوتبالیست گیلانی مقابل تیم رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۰۲۴۲

غیبت فوتبالیست گیلانی مقابل تیم رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، طبق تصمیم سران باشگاه فاینورد هلند، علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی این تیم در دو بازی از شش بازی مرحله لیگ کنفرانس اروپا مقابل مکابی حیفا اسراییل حضور نخواهد داشت. 

علیرضا جهانبخش آدم بدشانسی نیست اما در هر تیمی که بازی می‌کند با نماینده رژیم صهیونیستی روبه‌رو می‌شود. 

او که یکی از عوامل صعود فاینورد به مرحله گروهی لیگ کنفرانس بوده، حالا باید برای رویارویی با تیم مکابی حیفا که در کنار یونیون برلین و اسپارتاپراگ در گروه فاینورد قرار دارد، راهی بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اولین‌ باری نیست که لژیونر ایرانی با چنین قرعه‌ای روبه‌رو می‌شود، درست پنج سال قبل در همین شهریورماه وقتی در آلکمار هلند بازی می‌کرد و هنوز به برایتون نرفته بود، در گروه D لیگ اروپا به قرعه همین مکابی خورده بود و تیمش در کنار زنیت و دان‌دالک و نماینده رژیم صهیونیستی در یک گروه قرار داشت. 

رویارویی ورزشکاران ایرانی با تیم‌های رژیم غاصب برخلاف ورزش‌های انفرادی در گذشته سابقه داشته، در همان مقطع پنج سال پیش جهانبخش در دیدار رفت در زمین این تیم حاضر نشد و باشگاه هم او را درک کرد اما در دیدار برگشت مقابل مکابی بازی کرد. 

مرحوم مهرداد میناوند هم زمانی که در اشتورم‌گراتس عضویت داشت تنها در دیدار خانگی این تیم مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی کرد اما حاضر به سفر به این کشور نشد. 

وحید هاشمیان هم در سال ۲۰۰۴ و در دوران حضور در بایرن‌مونیخ دچار چنین سرنوشت و قرعه‌ای شده بود، جالب اینکه آن‌دفعه هم حریف بازیکن ایرانی، تیم مکابی بود. 

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر آسیا است و دو گل شش امتیازی او در مقدماتی جام جهانی باعث صعود تیم ملی به صدر جدول شده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی علیرضا جهانبخش هلند تیم ملی ایران وحید هاشمیان مهرداد میناوند لژیونر ایرانی بایرن مونیخ باشگاه فاینورد هلند لیگ اروپا آلکمار هلند رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد