Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده  ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در نشست هم اندیشی رزمایش مواسات و همدلی ضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمات صورت گرفته در این عرصه گفت: تمام دستگاه‌های متولی در رزمایش مواسات و همدلی باید عملکرد و خدمات ارائه شده در سال گذشته را تجمیع کرده و ارائه دهند تا در نهایت گزارشی کامل از عملکرد رزمایش مواسات و همدلی در سیستان‌وبلوچستان خدمت مقام معظم رهبری ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان خواستار تلاش بیشتر دستگاه‌های متولی برای کاهش تعداد نیازمندان در استان شد و افزود: طبق برآورد‌های صورت گرفته در گذشته مشخص شد که از مجموع ۸۰۰ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان نیمی از آن‌ها نیازمند هستند و این بدان معنی است که نباید به حجم بالای خدمات ارائه شده دلخوش باشیم، زیرا آمار نیازمندان در استان ما بسیار بیشتر از میزان خدمات ارائه شده است.

آیت‌الله محامی بیان داشت: طبق گزارش‌های ارائه شده در گذشته برخی نیازمندان چندین باره خدمات دریافت کردند و به برخی نیز هیچ گونه خدماتی ارائه نشد که برای جلوگیری از تداخل، نیازمند طراحی یک سامانه جامع و در ادامه شبکه توزیع یکسان هستیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکیدات ویژه‌ای در محور قرار دادن مساجد در رزمایش مواسات و همدلی داشتند که حال برای یکسان سازی شبکه توزیع به نظر می‌رسد که مساجد بهترین انتخاب هستند.

وی گفت: انتخاب مساجد به عنوان محور توزیع دارای فواید زیادی است از جمله اینکه مانع بروز تداخل در ارائه خدمات و باعث روشن ماندن چراغ و احیاء مساجد خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: عمده فعالیت‌ها در رزمایش مواسات و همدلی در سطح شهر زاهدان صورت گرفته و این در حالی است که شهرستان‌های استان دارای مشکلات بیشتری هستند و باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که خدمات، فراگیری بیشتری داشته باشد.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: اولویت اول ایجاد سامانه مستقل برای استان است به گونه‌ای که بتوان آمار و اطلاعات را در آن وارد کرد که در این صورت مجموعه‌ای از نیازمندی‌های استان را در اختیار خواهیم داشت.

امام جمعه زاهدان خواستار افزایش تلاش‌ها برای جذب اعتبارات بیشتر از طریق بودجه‌های دولتی و استفاده از ظرفیت خیران شد و تاکید کرد: چنین شرایطی عامل استمرار خدمات و آمادگی بیشتر برای بحران‌های پیش رو خواهد بود.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی تصریح کرد: هم افزایی مسئولان در استان از نکات مهمی است که به خوبی شکل گرفته و شاهد همراهی و همکاری سایر مسئولان هستیم که چنین چیزی باعث خوشحالی است و می‌تواند در سایر نقاط کشور به عنوان الگو مطرح شود.

این استاد درس خارج حوزه علمیه بیان داشت: کار شبکه‌ای یکی از مهمترین اقدامات در فعالیت‌های ماست و نیازمند یک شبکه فعال، پویا و به روز هستیم تا برای انجام کار‌های جهادی و ورود به عرصه‌های مختلف آماده و بر حسب نیاز خود را به روز کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان اظهار داشت: مشارکت مردمی یکی دیگر از ارکان کار است البته این شبکه به طور طبیعی مشارکت مردمی را به همراه دارد، اما باید به شکل‌های مختلف از جمله تامین بودجه، کار فکری و فعالیت‌های اجرایی، مردم را در این کار وارد کنیم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: در ذهن مردم و طیف‌های مختلف جامعه شبهات زیادی نسبت به مسائل دینی و انقلاب وجود دارد و باید در اقدامات و ارائه خدمات خود پیوست و جهت دهی فرهنگی داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه نماینده ولی فقیه رزمایش مواسات و همدلی ارائه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با بیان اینکه پروژه با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ناشی از منابع آلاینده اجرا شد، اظهارداشت: این پروژه علاوه بر شناسایی منابع آلاینده زیست محیطی رصد و نظارت منطقه‌ای بر وضعیت منابع آلاینده، ارائه راه کارهای مدیریتی کاهش پیامدهای محیط زیستی، ایجاد بستری مناسب برای تصمیم گیری بهتر و ارتقای آگاهی‌های عمومی در رابطه با مسائل زیست محیطی را در پی خواهد داشت.

وی مراحل انجام پروژه را شامل فاز مطالعات و بررسی کلیات وضعیت محیط زیستی منطقه، شناسایی منابع آلاینده سطح منطقه، تهیه بانک اطلاعاتی، ارائه راهکارهای کاهش آلاینده‌ها، تهیه اطلس زیست محیطی منطقه و ارائه راه کارهای مدیریت محیط زیست در منطقه عنوان کرد.

طاهری بابیان اینکه در این اطلس منابع آلاینده هوا، خاک، نور، انرژی، امواج و.. شناسایی شده است، افزود: در گام دوم براساس داده‌های احصا شده، برنامه ریزی برای به حداقل رساندن آلودگی ناشی از مراکز آلاینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 6089935

دیگر خبرها

  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری