Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: چهارشنبه ۱۷ شهریور به همراه معاون محترم عمران شهری، مدیرکل محترم طراحی، سرپرست محترم منطقه ۶ و جمعی از مهندسین و کارشناسان از روند تکمیل کارهای باقیمانده در فاز ۱ و ۲ سالن همایشهای بین‌المللی اصفهان بازدید کردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژمهرانی در اینستاگرام خود نوشت:

"شهرداری اصفهان
سالن همایش‌های بین المللی اصفهان

چهارشنبه ۱۷ شهریور به همراه معاون محترم عمران شهری، مدیرکل محترم طراحی، سرپرست محترم منطقه ۶ و جمعی از مهندسین و کارشناسان از روند تکمیل کارهای باقیمونده در فاز ۱ و ۲ سالن همایشهای بین‌المللی اصفهان بازدید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت چرایی ساخت این مجموعه عظیم در اصفهان داستان مفصلی داره که اینجا محل پرداختن به اون و بیانش نیست. اما الان میشه گفت این مجموعه‌ی بزرگ اگه هر چه سریع‌تر فازهای باقیمونده‌اش تکمیل و بهره‌بردارش تعیین بشه میتونه در جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران داخلی و خارجی نقش بسیار مهمی برای شهر اصفهان داشته باشه.

در ابتدا بنا نبود شهرداری تا این اندازه و به تنهایی وارد ساخت این پروژه بزرگ بشه اما به هر حال با همت کارشناسان و مهندسین و مدیریت شهری در دوره‌های مختلف، این پروژه پیش رفت و بخش‌های مهمی از اون تکمیل شد.

البته بخش خصوص و اطاق بازرگانی اصفهان هم پروژه‌هایی رو در کنار همین سالن در دستور کار دارند که با تکمیل اونها، مجموعه میتونه کارکرد پیش بینی شده رو داشته باشه.

امیدوارم با تعیین بهره‌بردار مجموعه و تکمیل کارهای باقیمونده شاهد نقش آفرینی مناسب این سرمایه‌گذاری بزرگ برای اصفهان و ایران باشیم؛ انشاالله"

کد خبر 521017

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرپرست شهرداری سرپرست شهرداری اصفهان اینستاگرام اصفهان سرمایه گذاران گردشگران اتاق بازرگاني اصفهان پروژه مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بین المللی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز