Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدرو در اولین روز حضور مورینیو در رم، از ترکیب تیم کنار رفت.

پدرو پس از یک فصل بازی در آاس رم، قرارداد خود با این باشگاه را فسخ کرد و به عنوان بازیکن آزاد به لاتزیو پیوست. پدرو یکی از معدود بازیکنان تاریخ است که به طور مستقیم بین رم و لاتزیو منتقل می شود.

پدرو در مصاحبه با Lazio Style Radio گفت:

شرایط سختی در رم تجربه کردم چون آنها بدون اینکه حرفی بزنند، من را از ترکیب خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی با ساری صحبت کردم، فرصتی فوق العاده برای من ایجاد شد. درست است که برای مدتی طولانی، هیچ بازیکنی به طور مستقیم بین باشگاه های شهر رم جابجا نشده بود اما من اکنون از حضور در لاتزیو خوشحال هستم. با تمام وجود برای لاتزیو بازی می کنم و می خواهم به تیم کمک کنم. رم مربوط به گذشته است و دیگر نمی خواهم در مورد این باشگاه صحبت کنم. در لاتزیو هستم تا زیر نظر ساری بازی کنم.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد درآمد 13 میلیون پوندی منچستریونایتد از فروش پیراهن های کریستیانو رونالدو رکورد تاریخی فراز کمالوند در استعفا؛ چهار بار کناره‌گیری در 200 روز چفرین: به جدا شدن رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از یوفا، اهمیتی نمی دهم یحیی گل محمدی: قانون فدراسیون فوتبال، فقط برای پرسپولیس است! بهترین گلزنان فعال تاریخ بازی های ملی / سپتامبر 2021 برگزاری تمرینات استقلال در جهنم امارات  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم