Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:55:13 GMT

طرحی برای ساماندهی طراحان لباس در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۱۷۰۸

طرحی برای ساماندهی طراحان لباس در زنجان

ایسنا/زنجان طراح لباس زنجانی گفت: وجود یک انجمن مستقل مد و لباس در استان، فعالیت طراحان لباس را سازماندهی می‌کند.

مریم علی‌گو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با مشکلاتی که در حوزه طراحی لباس در استان وجود دارد، اظهار کرد: طراحان لباس جزو هنرمندان بوده و زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت خود ادامه می‌دهند ولی متاسفانه طراحی لباس در استان خیلی شناخته شده نیست و همین مسئله مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر طراحی لباس در استان چندان شناخته شده نیست و همین امر باعث می‌شود تا در پی‌گیری کارهای خود دچار پیچیدگی شده و زمان انجام کار نیز طولانی‌تر شود.

این‌ طراح لباس زنجانی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که برای طراحان لباس در استان وجود دارد، نبود انجمن مستقل مد و لباس است و با وجود این انجمن هنرمندان این حوزه در استان می‌توانند کنار هم‌ جمع شده، همدیگر را بشناسند و به تبادل‌نظر با یکدیگر بپردازند.

علی‌گو ادامه داد: با تشکیل انجمن مد و لباس در استان، علاوه بر اینکه فعالیت‌های این حوزه و هنرمندان آن سازماندهی شده، جشنواره‌هایی که در این حوزه اجرا می‌شود نیز هدفمندتر خواهد شد. همچنین این انجمن می‌تواند اقداماتی نظیر برگزاری دوره‌های مختلف برای طراحان لباس را انجام دهد.

این طراح لباس عنوان کرد: در حال حاضر طراحان لباس به تنهایی و با توجه به توانایی خود به معرفی و عرضه تولیدات‌شان می‌پردازند و محلی برای معرفی یا عرضه ندارند ولی وجود انجمن مد و لباس در استان می‌تواند به حل این مسئله نیز کمک کند و طراحان لباس راحت‌تر می‌توانند تولیدات خود را معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته اقدامات اولیه برای تاسیس انجمن مد و لباس در استان انجام شده که امیدواریم سریع‌تر شاهد تاسیس و شروع به کار این انجمن در استان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری طراحی لباس زنجان مد و لباس در استان طراحان لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ این طرح سال گذشته در ۳ شهر بالای ۲۰ هزار، دهلران، ایوان و آبدانان اجرا شده و امسال نیز قرار است درایلام اجرا شود.

در این طرح شهروندان سلامتشان تحت نظر پزشک خانواده است و مسیر درمان آن‌ها را پزشک تعیین می‌کند.

 در این طرح به ازای هر سه هزار نفر یک پایگاه سلامت فعال و در این پایگاه‌ها یک پزشک و ۲ مراقب سلامت به جمعیت هدف خدمت ارائه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت