Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@19:47:18 GMT

مسابقه عکاسی «استانداردهای مقابله با کرونا»

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۱۷۲۸

انجمن علمی دانشجویی استاندارد دانشگاه الزهرا (س)، مسابقه عکاسی «استانداردهای مقابله با کرونا» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "استانداردهای مقابله با کرونا اعم از: استفاده از ماسک، دستکش و ضدعفونی‌کننده‌ها"، "استانداردهای روابط اجتماعی و فرهنگ رعایت حقوق سلامت مانند: فاصله‌گذاری اجتماعی"، "استانداردهای دارو و درمان اعم از پروسه تولید دارو یا واکسن"، "استانداردهای شرایط بیمارستان ها و مراکز درمانی جهت نگهداری و حفاظت از بیماران"، "استانداردهای تزریق واکسن یا داروهای مصرفی جهت پیشگیری و بهبود علائم بیماری کرونا"، "استانداردهای تجهیزات بیمارستانی مانند ونتیلاتور و کپسول اکسیژن"، "استانداردهای طب سنتی در مقابله با کرونا" و "استانداردهای تغذیه‌ای جهت تقویت سیستم ایمنی بدن" از جمله موضوعات و محورهای برگزاری این مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقه مندان آزاد است و آثار ارسالی می توانند با دوربین عکاسی یا موبایل تهیه شوند و همراه با دلنوشته یا بدون دل نوشته باشند.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در مسابقه به شماره ۰۹۳۷۰۷۵۷۹۹۵ در واتس اپ پیام ارسال کنند و آثار ارسالی خود را تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰، فقط به ایمیل anjomanstandard.alzahra@gmail.com ارسال کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌، مسابقه «دوست فلسطینی من» با هدف تقویت حس انسان‌دوستی، همدلی و همبستگی با کودکان فلسطینی و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری توسط کانون پرورش فکری کشور برگزار شد.

بر این اساس؛ در بخش نامه نگاری، فاطمه طالشی از مرکز فرهنگی هنری تنکابن و آیناز جنت علیپور از مرکز فرهنگی هنری کتالم به عنوان برگزیده کشوری تقدیر شدند. 

۶۵ اثر در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری به مرحله‌ی پایانی این مسابقه راه پیدا کردند که از این تعداد، ۱۵ اثر در بخش نقاشی و ۱۵ اثر در بخش نامه‌نگاری به عنوان برگزیده اعلام شده است.

در مجموع حدود ۸۰۰ اثر در بخش نقاشی و ۷۵۰ اثر در بخش نامه‌نگاری به دبیرخانه این‌رویداد ادبی و هنری ارسال شده بود.

کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه آثار خود را به مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»