Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صدیق جدیدالاسلامی معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به علائم بیماری قارچ سیاه اظهار کرد:  تب، سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس از جمله این نشانه‌ها است و می تواند به صورت تاول یا زخم و ضایعات پوستی ظاهر شود  و ناحیه آلوده را سیاه کند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹ بیمار میتلا به قارچ سیاه در استان شناسایی شده‌اند، اضافه کرد: این تعداد توسط اکیپ درمانی در بیمارستان بعثت بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در ادامه از تکمیل ظرفیت تخت‌های بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: با افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به کرونا ظرفیت تخت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان در حال تکمیل و پر شدن است‌.

دکتر جدیدالاسلامی افزود: متاسفانه در حال حاضر روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان افزوده می‌شود که رقم  بسیار بالایی است و در صورت کند نشدن شیب بیماری باید برای بستری شدن بیماران تمهیداتی اندیشیده شود.

کد خبر 625912 برچسب‌ها كرونا در ايران قارچ سياه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران قارچ سياه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد

فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه