Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با اشاره به آزادی ۱۸ مددجوی جرایم غیرعمد و مالی در استان گفت: «در حال حاضر ۱۷۸ مددجوی واجد شرایط در زندان‌های استان کرمان هستند که تمامی آن‌ها بدهکاران مالی هستند و امیدواریم با مشارکت خیران و هیات‌های مذهبی بتوان زمینه‌ی آزادی این افراد را فراهم کرد».

به گزارش برنا؛ سید حجت‌الله موسوی‌قوام در ویژه برنامه‌ی «نذر حریت» مرحله‌ی دوم نهضت آزادسازی محکومان جرایم مالی و غیرعمد زندان‌های استان کرمان، از آزادی ۱۸ مددجوی جرایم غیرعمد و مالی خبر داد و بیان کرد: «مجموع بدهی این افراد ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که در قالب نشست‌های صلح و سازش ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، گذشت شکات حاصل شده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «توان پرداخت مددجویان آزاد شده در ویژه برنامه‌ی نذر حریت هشت میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان بوده است».

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان ادامه داد: «سال گذشته استان کرمان در پنج مرحله زمینه‌ی آزادی ۱۴۰ مددجوی جرایم غیرعمد را در قالب طرح «مکتب حاج قاسم سلیمانی» فراهم کرد و از این جهت کرمان استان برتر کشور در این بخش بوده است».

وی یادآور شد: «از ابتدای سال جاری تاکنون با همت و حمایت‌های خیران و مجموعه‌های همکار ستاد دیه، زمینه‌ی آزادی ۱۰۶ نفر از مددجویان واجد شرایط از زندان‌های استان کرمان فراهم و شش میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان برای آزادی این افراد هزینه شده است».

موسوی‌قوام با اشاره به این‌که در مجموع ۹۵ نفر از محل کمک‌های خیران به مبلغ چهار میلیارد تومان آزاد شده‌اند، تاکید کرد: «در راستای صحبت و مذاکره با شکات پرونده‌ها، تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان تخفیف بدهی شاکیان را داشته‌ایم و از این رو شاکیان نیز به عنوان خیران ستاد دیه به شمار می‌روند».

وی اظهار کرد: «در برنامه‌ی نذر حریت، از سال گذشته و با توجه به شیوع بیماری کرونا در راستای جذب کمک‌ها و نذورات خیران در ماه‌های محرم و صفر اقدام و در این راستا ۳۳۱ میلیون تومان از سال گذشته تاکنون جمع‌آوری شده و این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت».

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: «در حال حاضر ۱۷۸ مددجوی واجد شرایط در زندان‌های استان کرمان هستند که تمامی آن‌ها بدهکاران مالی هستند و امیدواریم با مشارکت خیران و هیات‌های مذهبی بتوان زمینه‌ی آزادی این افراد را فراهم کرد».

وی گفت: «در حال حاضر مددجوی جرایم غیرعمد دیه بدهکار در زندان‌های استان کرمان وجود ندارد».

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مددجوی جرایم غیرعمد زندانی بدهکار مالی زندان های استان کرمان مددجوی جرایم غیرعمد زمینه ی آزادی میلیون تومان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری، گفت: به همت خوب خیرین استان سمنان از ابتدای سال تا کنون ۷ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند. 

مدیر کل زندان های استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ نفر زندانی با بدهی بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی و تنها با پرداخت ۵۳ میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه و پیگیری جهت گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان در این نشست، افزود: اقدامات ستاد دیه استان سمنان در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار قابل تقدیر است و امید است در آینده نیز این اقدامات پیشرفت داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه برخی استان ها موفقیت های چشمگیری در آزادی زندانیان داشته اند، تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان ها و همچنین بهره گرفتن از ظرفیت بیشتر صنعتگران و خیران استان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات شایسته ای صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید